Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Revision, Unit 8 test | Friday: Unit 8 test + opakování probrané gramatiky a slovíček z celého roku, didaktické hry | |
Český jazyk |
JV: Upevňování učiva Shoda přísudku s podmětem Věta jednoduchá a souvětí, větný vzorec Podmiňovací způsob KV/SV: Společenské (deskové) hry LV: Práce s pravidly deskových her |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně používá koncovky slovesných tvarů v minulém čase. Žák/yně rozliší větu jednoduchou a souvětí. Žák/yně určí vzorec souvětí. Vymyslí a zapíše souvětí podle zadaného vzorce. Žák/yně správně používá správné tvary podmiňovacího způsobu slovesa být v písemném projevu. KV/SV: Žák/yně se domluví s ostatními dětmi v centru, kterou hru budou společně hrát. LV: Žák/yně čte s porozuměním pravidla pro různé deskové hry. Řídí se jimi. Hraje fair play. |
Minitestík - souvětí, větný vzorec Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - knížka dle vlastního výběru - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 17.6. Práce v CA - Kdo si hraje, učí se - dokončení Závěrečná prověrka - pondělí 2.6. Psaní i/y uprostřed slov a v koncovkách podstatných jmen a sloves v minulém čase, psaní velkých písmen a párových souhlásek, mluvnické kategorie podstatných jmen (pád, číslo, rod, vzor) a sloves (osoba, číslo, čas) + infinitiv, základní skladební dvojice, věta jednoduchá a souvětí |
Člověk a práce | Aktivity na školu v přírodě |
Očekávané výstupy: Žák/yně společně v týmu připraví pomůcky k vlastním aktivitám na školu v přírodě. |
|
Člověk a svět |
D: Husité P, Z: Upevňování učiva |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Zapíše stručný zápis do sešitu. Samostatně popíše význam Jana Žižky z Trocnova. Vysvětlí pojem křížové výpravy. Pozná některé husitské zbraně. P, Z: Žák/yně ve škole společně i doma samostatně opakuje probrané učivo. Odpovídá na otázky k tématu. Sdílí zkušenosti. |
Minitestík - energetické suroviny - uč. P str. 45-46 + zápis do sešitu Práce v CA - Kdo si hraje, učí se - dokončení Závěrečná prověrka - v týdnu od 2.6. Z: Kraje ČR, práce s mapou ČR, světové strany, nejčastěji pěstované plodiny a chovaná hospodářská zvířata, nebezpečné chování člověka k přírodě (uč. Naše vlast str. 32 a mapa ČR) P: Skupenství látek, horniny a nerosty, energetické suroviny, ekosystém park, (uč. P str. 37-38, 40-43, 45-46, 52-53) D: Lucemburkové v Čechách, husitství, křížové výpravy (uč. D str. 33-36, 41-43) |
Hudební výchova |
Houslový klíč Nota celá, půlová, čtvrťová a osminová |
Očekávané výstupy: Žák/yně napíše správně houslový klíč. Žák/yně určí délky not. Napíše notu celou, půlovou, čtvrťovou a osminovou. Vytleská rytmus podle notového zápisu. |
|
Matematika |
A: Písemné násobení dvojciferným číslem- opakování Opakování k závěrečné kontrolní práci G: Kolmice, kružnice Konstrukce trojúhelníku, čtverce a obdélníku, obvod- opakování |
A: Žák/yně písemně násobí dvojciferným číslem. Žák/yně písemně dělí jednociferným číslem se zkouškou. Žák/yně písemně sčítá a odčítá do milionu. Žák/yně zná přednosti operací. Žák/yně zapíše velká čísla do milionu a správně je porovnává. Žák/yně převádí jednotky délky, hmotnosti, objemu a času. Žák/yně určí část z celku. Žák/yně řeší slovní úlohy. PS: 40/2, 41/5, 43-44 (slovní úlohy). G: Žák/yně narýsuje kolmici. Žák/yně narýsuje kružnici, ví co to je poloměr a průměr kružnice. Žák/yně narýsuje trojúhelník, určí jeho obvod, pozná trojúhelník obecný, rovnostranný, rovnoramenný. Žák/yně narýsuje čtverec, obdélník, jeho úhlopříčky, určí obvod. PS 33/7, PS na G (kočičky) 19/1,2 |
středa 28.5. - test na písemné násobení dvojciferným číslem čtvrtek 29.5.- mít PS, PS na G (kočičky), trojúhelník s ryskou, ořezanou tvrdou tužku č.3 nebo mikrotužku. V týdnu 2.- 6.6. - závěrečná kontrolní práce (zápis velkých čísel do milionu, jejich porovnávání, písemné sčítání a odčítání do milionu, písemné násobení dvojciferným číslem, písemné dělení jednociferným číslem se zk., přednosti operací, převody jednotek délky, hmotnosti, objemu a času, zvířátka dědy Lesoně + dělitelnost, zlomky, slovní úlohy. G: kolmice, kružnice, poloměr, průměr Konstrukce čtverce a obdélníku, jejich úhlopříčky, obvod Konstrukce trojúhelníku, jeho obvod, trojúhelník rovnostranný, rovnoramenný, obecný) |
My ve světě | Příprava programu na školu v přírodě |
Očekávané výstupy: Žák/yně společně v týmu vymyslí 3-4 aktivity na jeden den na školu v přírodě. Společně vymyslí instrukce, připraví pomůcky. |
|
Tělesná výchova | Vytrvalostní běh |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení a her. Žák/yně se připravuje na vytrvalostní běh. Žák/yně je ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Úterý - TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven Čtvrtek - ideálně TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven, v případě deště - TV v tělocvičně - sportovní oblečení a obuv do tělocvičny |