Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 8 - What's the weather like? It's sunny, foggy, cloudy, cold, hot... I'm wearing.... (hat, boots, raincoat)... Lena Sobczynska: Weather forecast, seasons, months SB p. 60, WB p. Kristýna Jakešová: Revision unit 8 |
Ladislava Valečková:
SB - p. 56-58 WB - p. 74-76 Lena Sobczynska: Weather forecast, seasons, months SB p. 60, WB p. Kristýna Jakešová: Opakování lekce 8 (slovíčka weather + clothes - what are you wearing?) + Colin in Computerland SB 62 WB 82-83 |
Kristýna Jakešová:
Test z lekce 8 příští týden |
Český jazyk |
JV: Shoda přísudku s podmětem Věta jednoduchá a souvětí Větný vzorec Podmiňovací způsob KV/SV: Společenské (deskové) hry LV: Práce s pravidly deskových her |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně používá koncovky slovesných tvarů v minulém čase. Žák/yně rozliší větu jednoduchou a souvětí. Žák/yně určí vzorec souvětí. Vymyslí a zapíše souvětí podle zadaného vzorce. Žák/yně správně používá správné tvary podmiňovacího způsobu slovesa být v písemném projevu. KV/SV: Žák/yně se domluví s ostatními dětmi v centru, kterou hru budou společně hrát. LV: Žák/yně čte s porozuměním pravidla pro různé deskové hry. Řídí se jimi. Hraje fair play. |
Pondělí 19.5. - třídní schůzka od 17:30 Minitestík - věta jednoduchá a souvětí, větný vzorec Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Práce v CA - Kdo si hraje, učí se |
Člověk a práce | Duch - výroba vlastní společenské postřehové hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně v týmu sestaví předměty a vytvoří herní kartičky k nové hře se stejnými pravidly jako má hra Duch. Žák/yně při výrobě spolupracuje s ostatními členy týmu. Aktivně se podílí na tvorbě hry. Kreslí předměty, střihá kartičky. |
Práce v CA - Kdo si hraje, učí se |
Člověk a svět |
D: Mistr Jan Hus, husitství P: Energetické suroviny |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Zapíše stručný zápis do sešitu. Samostatně popíše význam Jana Husa. P: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Zapíše stručný zápis do sešitu. Samostatně krátce shrne, které suroviny patří k energetickým a pozná, jaké jsou mezi nimi rozdíly. |
Práce v CA - Kdo si hraje, učí se |
Hudební výchova |
Houslový klíč Nota celá, půlová, čtvrťová a osminová |
Očekávané výstupy: Žák/yně napíše správně houslový klíč. Žák/yně určí délky not. Napíše notu celou, půlovou, čtvrťovou a osminovou. Vytleská rytmus podle notového zápisu. |
|
Matematika |
A: Písemné násobení dvojciferným číslem G: Kolmice Pravoúhlý trojúhelník, obvod Konstrukce čtverce a obdélníku, obvod |
A: Žák/yně písemně násobí dvojciferným číslem. PS 34/3, PS 35/4 G: Žák/yně narýsuje kolmice. Žák/yně narýsuje pravoúhlý trojúhelník. Žák/yně narýsuje čtverec a obdélník. Žák/yně vypočítá obvod trojúhelníku, čtverce a obdélníku. PS 31/1,2 a PS na G (kočičky) str. 7/5,6, str. 8/1,2, str. 9/3,4 a str. 10/5 |
úterý 20.5. - samostatná práce na písemné sčítání (tři čísla pod sebou) a písemné odčítání do milionu. čtvrtek 22.5. na geometrii mít rýsovací potřeby (trojúhelník s ryskou, ořezanou tvrdou tužku nebo mikrotužku), PS a PS na G (kočičky) |
My ve světě | Společenské hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně hraje hry podle pravidel. Při řešení konfliktů jedná s respektem k ostatním. Těší se z výhry bez posměchu ostatním. Unese prohru. |
Práce v CA - Kdo si hraje, učí se |
Tělesná výchova | Vytrvalostní běh |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení a her. Žák/yně se připravuje na vytrvalostní běh. Žák/yně je ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Úterý - TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven Čtvrtek - ideálně TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven, v případě deště - TV v tělocvičně - sportovní oblečení a obuv do tělocvičny |