Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Unit 8: Weather Ladislava Valečková: He is wearing.... She is wearing... clothes - a coat, boots, a hat... Lena Sobczynska: Seasons and weather SB p. 63, WB p. |
Kristýna Jakešová:
písnička + popis obrázku e SB 58 - 59, WB 76 - 77 vocabulary: weather/počasí na straně 57 a v sešitě Ladislava Valečková: SB - p. 58 WB - p. 76 Lena Sobczynska: Seasons and weather SB p. 63, WB p. |
|
Český jazyk |
JV: Shoda přísudku s podmětem Věta jednoduchá a souvětí Větný vzorec Podmiňovací způsob LV: Práce s pravidly deskových her |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně používá koncovky slovesných tvarů v minulém čase. Žák/yně rozliší větu jednoduchou a souvětí. Žák/yně určí vzorec souvětí. Vymyslí a zapíše souvětí podle zadaného vzorce. Žák/yně se seznámí se správnými tvary podmiňovacího způsobu slovesa být a zkouší je správně používat. LV: Žák/yně čte s porozuměním pravidla pro různé deskové hry. Řídí se jimi. Hraje fair play. |
Pondělí 19.5. - třídní schůzka od 17:30 Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Práce v CA - Kdo si hraje, nezlobí |
Člověk a práce | Duch - výroba vlastní společenské postřehové hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně v týmu sestaví předměty a vytvoří herní kartičky k nové hře se stejnými pravidly jako má hra Duch. Žák/yně při výrobě spolupracuje s ostatními členy týmu. Aktivně se podílí na tvorbě hry. Kreslí předměty, střihá kartičky. |
Práce v CA - Kdo si hraje, nezlobí |
Člověk a svět |
D: Společnost ve středověku P: Energetické suroviny |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Zapíše stručný zápis do sešitu. Samostatně popíše společenské vrstvy. Řekne rozdíly života na hradě, ve městě a na vesnici. Žák/yně se seznámí s uměleckým slohem gotika. P: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Zapíše stručný zápis do sešitu. Samostatně krátce shrne, které suroviny patří k energetickým a pozná, jaké jsou mezi nimi rozdíly. |
Středa 14.5. minitestík - Václav IV. a Zikmund Práce v CA - Kdo si hraje, nezlobí |
Hudební výchova |
Houslový klíč Nota celá, půlová, čtvrťová a osminová |
Očekávané výstupy: Žák/yně napíše správně houslový klíč. Žák/yně určí délky not. Napíše notu celou, půlovou, čtvrťovou a osminovou. Vytleská rytmus podle notového zápisu. |
|
Matematika |
A: Písemné sčítání do milionu Dělitelnost, prvočísla Celá čísla Rovnice G: Kolmice |
Žák/yně písemně sčítá tři čísla do milionu (pod sebou)- PS 26/8 Žák/yně určí, zda je zadané číslo nějakým číslem dělitelné nebo není. PS 20/6 Žák/yně vysvětlí, co jsou prvočísla. Žák/yně krokuje na krokovacím pásu a přepíše kroky do čísel - PS 18/8. Žák/yně řeší součtové trojúhelníky v oboru celých čísel - PS 27/10 + 29/6. Žák/yně řeší rovnice (hadi, Lesoň, čísla, čtyřúhelníkové šipkové grafy - PS 18/9 + PS 24/8 + PS 28/1,2 + PS 30/9,10. G: Žák/yně rýsuje kolmice (kolmé přímky) - uč. 75/16 + PS na G (kočičky) str. 5,6 - celá. |
čtvrtek 15.5. - mít rýsovací potřeby: TROJÚHELNÍK S RYSKOU, tvrdou ořezanou tužku nebo mikrotužku, kružítko, PS na G (bílý s kočičkami). pátek 16.5. - test na dělení jednociferným číslem a dělitelnost (něco jako v PS 20/6). |
My ve světě | Společenské hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně hraje hry podle pravidel. Při řešení konfliktů jedná s respektem k ostatním. Těší se z výhry bez posměchu ostatním. Unese prohru. |
Práce v CA - Kdo si hraje, nezlobí |
Tělesná výchova | Vytrvalostní běh |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení a her. Žák/yně se připravuje na vytrvalostní běh. Žák/yně je ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Úterý - TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven Čtvrtek - ideálně TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven, v případě deště - TV v tělocvičně - sportovní oblečení a obuv do tělocvičny |