Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
ředitelské volno Ladislava Valečková: x |
Kristýna Jakešová:
ředitelské volno Ladislava Valečková: x |
|
Český jazyk |
JV: Shoda přísudku s podmětem Věta jednoduchá a souvětí Větný vzorec LV: Den vítězství |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně používá koncovky slovesných tvarů v minulém čase. Žák/yně rozliší větu jednoduchou a souvětí. Seznámí se s větným vzorcem. LV: Žák/yně sleduje videa související s tématikou konce 2. světové války. Odpovídá na otázky. Formuluje vlastní otevřené otázky k tématu. |
Úterý 6.5. - Program primární prevence (4. setkání) 9:00 - 12:00 Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku |
Člověk a svět | D: Karel IV., Václav IV., Zikmund Lucemburský |
Očekávané výstupy: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Udělá zápis do sešitu. |
|
Hudební výchova | x | Státní svátek | |
Matematika |
A: Celá čísla Indické násobení |
A: Žák/yně krokuje na krokovacím pásu a přepíše kroky do čísel. Žák/yně vyznačí na číselné ose chybějící dílky. Žák/yně řeší sousedy, součtové trojúhelníky, úlohy o myšleném čísle v oboru celých čísel. PS 25/1,2,3, PS 26/5,7, PS 27/9,10 Indické násobení - PS 27/11 |
|
My ve světě | Program primární prevence |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní činností vedených lektorkami programu. Dodržuje domluvená pravidla. |
Úterý 6.5. - Program primární prevence (4.setkání) 9:00 - 12:00 |
Tělesná výchova | Pohybové hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně zapojí do her na rozvoj koordinace a spolupráce v týmu. |
Úterý - TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven |
Výtvarná výchova | x | Státní svátek |