Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
ředitelské volno Ladislava Valečková: x |
Kristýna Jakešová:
ředitelské volno Ladislava Valečková: x |
|
Český jazyk |
JV: Shoda přísudku s podmětem Věta jednoduchá a souvětí LV: Čarodějnice, Svátek práce |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně používá koncovky slovesných tvarů v minulém čase. Žák/yně rozliší větu jednoduchou a souvětí. Seznámí se s větným vzorcem. LV: Žák/yně čte texty související s tématikou čarodějnic a se svátkem 1.5. |
Úterý 6.5. - Program primární prevence (4.setkání) 9:00 - 12:00 Čtenářský deník - termín odevzdání zápisu knihy poezie k hodnocení je 29.4. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku |
Člověk a svět | D: Karel IV., Václav IV., Zikmund Lucemburský |
Očekávané výstupy: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Udělá zápis do sešitu. |
|
Hudební výchova | x | Státní svátek | |
Matematika |
A: Dělitelnost, prvočísla Indické násobení |
A: Žák/yně rozumí pojmu dělitelnost čísel. Žák/yně vysvětlí, co jsou to prvočísla. Žák/yně násobí indickým způsobem i dvojciferným číslem. uč. 73/1,2 PS 19/1,2, PS 20/6, PS 21/6, PS 21/10 |
|
My ve světě | Plánování nových CA - Kdo si hraje, nezlobí |
Očekávané výstupy: Žák/yně promýšlí, které společenské, stolní, deskové, strategické hry by se daly hrát v centrech aktivit. Žák/yně vyhodnocuje, co se hraním konkrétních her účastníci/ice učí. |
Do nových CA by se nám hodily k zapůjčení známé i méně známé stolní hry (i s pravidly). Děkujeme za zapůjčené. |
Tělesná výchova | Poetická štafeta |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně zapojí do běžecké štafety s poezií. |
Úterý - TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven |
Výtvarná výchova | x | Státní svátek |