Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Numbers 20-100 He/she has got one (sister/brother). He/she hasn't got any (sister/brother) Kristýna Jakešová: My family + numbers |
Ladislava Valečková:
Učebnice str. 10,11 Pracovní sešit str. 8,9,10,11 Kristýna Jakešová: Vocabulary, numbers 1-100, she/he has got/hasn’t got; Colin in Computerland |
Kristýna Jakešová:
SB 11 WB 11 |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y uprostřed slov, párové souhlásky, psaní velkých písmen ve vlastních jménech, slovní druhy LV: Pohádka lidová x autorská KV/SV: Kritéria výstupu, klíčová slova, lístečky To Do |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně píše i/y po obojetných souhláskách uprostřed slov, zdůvodňuje. Žák/yně zvolí správnou souhlásku, výběr zdůvodní. Žák/yně píše velká písmena ve vlastních jménech. Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. LV: Žák/yně čte pohádky. Vyjmenuje znaky klasické pohádky. Pozná, zda se jedná o lidovou či autorskou pohádku. KV/SV: Žák/yně ve spolupráci v týmu odhalí kritéria kvality k zadané kapitole v projektu Pravěk. Zjednoduší a zapíše. Žák/yně odhalí v textu klíčová slova. Klíčové slovo doplní vysvětlivkou. Žák/yně formuluje postup práce týmu pomocí lístečků To Do - používá aktivní slovesa. |
Studentská praxe - po celý týden budou v naší třídě na pozorování 4 studentky PedF UK Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - v září a říjnu čteme knihy ze žánru POHÁDKA, zápis podle kritérií bude hodnocen známkou nejpozději 24.10.2024 Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Člověk a práce | Model pravěkého hradiště |
Očekávané výstupy: Žák/yně společně v týmu vyrobí model opevněného hradiště - mimo výuku, do 17.10. Žák/yně zvolí vhodný materiál. |
Domácí příprava a týmová práce mimo výuku Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Člověk a svět |
D: Pravěk - Objev kovů Školní úkol na týden - pojmová mapa na téma Objev kovů (do 16.10.) Domácí úkol na týden - společný model opevněného hradiště (do 17.10.) PL jako zápis do sešitu - s možností spolupráce v týmu, s využitím učebnice (na známku do 17.10.) Z: Kraje ČR P: Živá příroda |
Očekávané výstupy: Žák/yně spolupracuje v týmu na výrobě pojmové mapy na téma Objev kovů. Žák/yně spolupracuje v týmu na výrobě modelu hradiště. Žák/yně vypracuje PL . Využívá podporu týmu a ověřuje správnost údajů v učebnici Lidé a čas. Z: Žák/yně se seznámí s dělením ČR na 14 krajů. P: Žák/yně vysvětlí, co tvoří živou část přírody. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum Ve čtvrtek 17.10. - PL Objev kovů na známku, výstava hradišť |
Hudební výchova | Pravěká hudba |
Očekávané výstupy: Žák/yně drží rytmus. Hraje na své tělo podle vzoru. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Matematika |
A: Šipkové grafy Násobení a dělení Násobilkové obdélníky, indické násobení G: Čtverec, kosočtverec, jejich úhlopříčky, kolmost |
Žák/yně vytvoří šipkový graf podle zadání Žák/yně vyřeší šipkový graf Žák/yně řeší násobilkové obdélníky Źák/yně násobí indickým způsobem Žák/yně zná rozdíly mezi čtvercem a kosočtvercem, vysvětlí pojem úhlopříčka, kolmost stran uč. str. 22, 24, 25 + 29, 30 (vybraná cvičení) PS str. 15, 16, 17 + PS 19, 20 |
pátek 18.10. - test na písemné násobení |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Gymnastická průprava, kotoul vpřed |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní gymnastických cvičení. Žák/yně udělá kotoul vpřed na nakloněné rovině, na zemi na žíněnce. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji dívkám vzít si s sebou vlastní fén. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Jeskynní malby/kresby |
Očekávané výstupy: Žák/yně kreslí uhlem malé a velké pravěké savce. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum Vážení rodiče, děkujeme za jeskyně. :-) |