Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | 4 - At the shop - Procvičujeme slovní zásobu jídlo a upeňujeme fráze: Can I have..,please?How many?, Anything else?, Here you are. Nově budeme vyjadřovat, co meme a nemáme rádi. |
Poslech a nácvik anglické říkanky, nácvik dialogu v obchodě, rozvoj poslechu s porozuměním a mluvení skrz jazykové hry. Uč. - str. 26 Ps.- str. 32 |
Tento týden píšeme test na poslech a slovíčka. |
Český jazyk |
Opakování : na pololetní písemnou prověrku: vyjmenovaná slova po B,L,M,P. Slova příbuzná -kořen slov. Věta jednoduchá, souvětí. Stavbu souvětí. Slova podřazená a nadřazená. Protiklady a slova souznačná. |
Procvičujeme a opakujeme učivo prvního pololetí. |
V pondělí a ve čtvrtek se budeme testovat. Středa : Pololetní pís. práce z ČJ Středa : od 18 hodin proběhne on-line třídní schůzka. Sejdeme se v učebně GC. Přihlaste se, prosím jako na konzultace, pomocí studentského emailu dítěte. V úterý obdržíte informační email k TS a v případě dotazů mi napište. |
Člověk a práce |
Podoby vody. Kresba koloběhu vody. |
Propojení ČaS s ČaP. | |
Člověk a svět |
Nové učivo: vzduch. Opakování : ČR, symboly, sousední státy, mapa - barvy na mapě, dopravní značky, jízdní kolo, směrová růžice, živá a neživá příroda, lids. výrobky. |
Opakujeme průběžně na pololetní práci. Nové učivo - vzduch. |
|
Matematika |
Zaokrouhlování Hradby - krychlové stavby Opakování na pololetní písemné práce : Sčítání pod sebou + a -, zaokrouhlování, sčítání do 1000, násobilkový obdélník, pavučiny, pyramidy, výstaviště, počítej obsah a obvod tvarů, slovní úloha, přednost závorky a násobení před + a -. |
Procvičujeme matematiku Hejného všechna prostředí, + - do 100, + do 1000 pod sebou. | PÁTEK : Pololetní pís. práce z Mat. |
Tělesná výchova |
Přeskoky, obratnost na lavičkách, žebřinách. Běh člunkový. Míčové hry na zahradě. |
Přeskoky, obratnost na lavičkách, žebřinách. Běh člunkový. Míčové hry na zahradě. |
|
Výtvarná výchova | Kresba různé podoby vody - tempery. | Kreslíme vodu - různé představy a podoby. |