Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
4 - At the shop - Začínáme novou lekci, ve které se žáci seznámí se slovní zásobou týkající se jídla a vyjadřování jejich preferencí. Dále se seznámí s neurčitými členy a/an. Slovní zásoba: potraviny a pokrmy Fráze: Do you want..or ...? |
Poslech a čtení textu, role play, poslech a procvičení rytmické říkanky, jazykové hry, zdokonalování sluchových dovednostní. Uč - str. 24-25 Ps - str. 29-30 |
|
Český jazyk |
JV: Opakování učiva. Úvod do VS po P. Vyjmenovaná slova po P a jejich tvary, nebo slova s nimi příbuzná. VS a rozdíly pýcha x píchá, slepýš x slepíš atd. KV,SV : Vypravování. Dopis LV: Ukázka nových knížek. |
Vyjmenovaná slova slova po P Uč. s. 68 - Zdravotní Uč. s. 70,71 PS.s.34 Zdravotní s. 35 Opakujeme VS po B,L,M. Řešíme tajenky, hledáme chyby v textu. Píšeme dopis: odesílatel, adresát, datum , oslovení. |
PONDĚLÍ : TESTOVÁNÍ |
Člověk a práce | Osobní místo, přehled portfolií a prací za pololetí. | Třídění prací a projektů z 1. pololetí. | |
Člověk a svět |
Země: pohled z vesmíru, Podmínky života na Zemi: voda, vzduch, teplo, světlo, půda. Složení vzduchu. |
Probíráme součástí neživé přírody : vodu, vzduch, teplo a světlo ze Slunce,půdu. Dozvíme se, proč je důležitá i neživá příroda. Jaký má význam voda pro rostliny, zvířata a člověka. |
Uč. s.27,28,29. PS |
Matematika |
Histogram. Řešení slovních úloh. Znázorňování výsledků pomocí histogramu. Opakování zaokrouhlování. |
Uč. s. 46,47 PS. s. 32,33 PS. s. Zaokrouhlování délky. |
|
My ve světě |
Mezilidské vztahy . Respektování se navzájem. |
Poznávání druhých lidí, vzájemně se poznáváme ve skupině. | |
Tělesná výchova |
Cvičení obratnosti, lavičky, žebřiny, kotoul vpřed. Vycházka do lesa. |
Cvičíme na lavičkách, žebřinách. Hrajeme vybíjenou , soutěžíme v družstvech. |
|
Výtvarná výchova |
Zimní sporty. Kresba sportovce v pohybu. |
Kreslíme sportovce v pohybu: vodovky. |