Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | grammar review of conditionals | grammar review of conditionals | |
Český jazyk |
Práce s textem Česká poezie ve 2. pol. 20. století |
Čtení s porozuměním Václav Hrabě Kompozice básně (rozbor textu, rýmové schéma ) Trénink paměti V. Hrabě Jednou |
|
Chemie | Velikonoce | Velikonoce | |
Člověk a společnost |
Svět po 2.světové válce Studená válka |
Vývoj Evropy po 2.světové válce a dvě supervelmoci USA xSSSR - totalita X demokracie a principy vlivu těchto dvou zemí Události vedoucí ke Studené válce a soupeření USA a SSSR o sférách vlivu, rozpínání komunismu |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Alena Třeštíková:
Einheit 7 Viera Lukáčová: L7: Mode in der Schule |
Alena Třeštíková:
Wiederholung, Zusammenfassung opakování na test Viera Lukáčová: Práce s textem, opakování celé lekce. |
|
Hudební výchova | Bohemian Rhapsody | Poslední část filmu, shrnutí | |
Matematika | Podobnost | Podobnost trojúhelníků - základní pravidla. | V úterý písemka není, pouze kdo něco nepsal dopíše si. |
Přírodní vědy | Electromagnetism | How magnetism and electromagnets work. How we can use them in everyday life | |
Přírodopis | Velikonoce | Velikonoce | |
Tělesná výchova |
Běh 700m. Volejbal. |
Běh Kamýkem. Volejbal- hra. |
|
Výtvarná výchova | Přísloví, rčení a pořekadla | Pomůcky: tužka, vodovky, fix | |
Základy společenských věd | Characters of holocaust | Žákovské prezentace na vybrané osobnosti | Všichni žáci jsou připraveni prezentovat své práce, které vytvářeli v březnu během hodin. |