Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Christine Mary McConnell:
unit 11 start, skills presentations, writing assignments Kenneth Arnold: Unit 10 coursebook |
Christine Mary McConnell:
unit 11 start, skills presentations, writing assignments Kenneth Arnold: Unit 10 coursebook |
|
Člověk a společnost |
Květnové povstání v Praze 1945 Výsledky 2.světové války Svět po 2.světové válce |
Průběh a důsledky Květnového povstání v Praze 1945 a konec války v Protektorátu Výsledky 2.světové války - oběti a oslabení Evropy, supervelmoci USA x SSSR |
22.3 - prověrka - Konec 2.světové války ve Světě - roky 1943-1945 |
Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Alena Třeštíková:
Einheit 7 Viera Lukáčová: L7: Kleidung u. Jahreszeiten |
Alena Třeštíková:
Mode - Leseverstehen, Possessivpronomen Viera Lukáčová: Propojíme téma oblékání a téma roční období a počasí. |
Viera Lukáčová:
Ve čtvrtek 5minutovka ze slovíček - oblečení PS str. 71 (v rámci 2. sloupce pouze oblečení). 5minutovka proběhne formou přiřazování. |
Fyzika | Vypařování | Práce s textem | |
Hudební výchova | Art rock | Bohemian Rhapsody - pokračování. | |
Matematika | Shodnost a podobnost trojúhelníků | Opakování geometrie z minulých let. Shodnost útvarů - opakování. Podobnost - úvod. |
Do hodin si noste 1. a 3. díl pracovního sešitu. Úterní písemka: obsahy a objemy těles. |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Štafety. Volejbal. Jakub Cupal: atletika |
Zora Houdková:
Zlepšování vytrvalosti. Herní kombinace- hra u sítě, nácvik podání. Jakub Cupal: 1 |
Jakub Cupal:
oblékni se na hřiště! |
Výtvarná výchova | Perspektiva | pomůcky: tužka, fix | |
Základy společenských věd | Characters od WW II | Tvorba žákovských prezentací - každý žák má "svoji" osobnost, práce podle zadaných kritérií. | Prezentace jsou úkolem práce v hodinách, není zadána jako domácí práce. |
Zeměpis | Ohniska neklidu ve světě | dokončení prezentací o válečných konfliktech | supl |