Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
P.110/111 new unit, listening and acting the story, p105 wb. GIVE NEW SPELLING WORDS Grammar, past simple p112/p104 WB spelling tests, p.113 dialogue talking about your weekend...kids write own |
ÚT; ČT; PÁ |
Revision spelling test: Tuesday 18th !!! SPELLING WORDS for test on Friday 21st: chop, push, pull, mend, first, second, third, fourth, fifth, sixth |
Český jazyk |
Jana Šenkyříková:
JV: slovní druhy : Procvičování; opakování; upevňování probraného učiva |
Jana Šenkyříková:
JV: upevňování učiva : PO - PÁ |
:
FOCENÍ ÚTERÝ 18.6. |
Člověk a svět |
Procvičování; opakování; upevňování probraného učiva Živočichové - závěr projektu. Člověk - úvod do tématu. Jak rosteme a vyvíjíme se. Fáze života člověka. |
ÚT; ČT | |
Matematika |
Procvičování; opakování; upevňování probraného učiva. Autobus, krokování, sousední pole, parkety, výstaviště, ... |
PO - PÁ | |
Tělesná výchova |
Plavání Cvičení na stanovištích |
ST; PÁ | |
Výběrový seminář | Šípková Růženka - celý muzikál | Zpěv + dramatizace | |
Workshop |
Introduce final art project Optical Art weaving First paint tones with watercolours and then cut and rearrange When people start finishing, bring together for songs with instruments - play games if time Rain Falling on Umbrellas I like the Flowers I am the music man Show how to make the loom and weave the paper When this is done do workshop evaluation and then come together and discuss the year. |
PO; ST |