Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Reading p.62/wb .p46, learn poem from p.63. Present comics. Listening p.64/p.48 wb Talk about p.65 - p.45 wb writing |
ÚT, ČT, PÁ |
NO spelling test on Friday NEW WORDS: 11-20 spell the numbers |
Český jazyk |
Jana Šenkyříková:
JV: Pádové otázky, vyjmenovaná slova po S : Vyjmenovaná slova - b,l,m,p,s Číslo podstatných jmen Čtení o vesmíru |
Jana Šenkyříková:
JV: procvičování určování pádů + práce na známku, odůvodňování psaní i/y po S uprostřed slov : Doplňovačky, přepis, vyvození jednotného a množného čísla podstatných jmen |
|
Člověk a svět |
Planety Sluneční soustavy Země Fáze Měsíce Souhvězdí Astronauti a kosmonauti Zajímavosti o vesmíru |
ÚT, ČT | |
Matematika |
Biland Zaokrouhlování na stovky Rovnoramenné trojúhelníky |
ÚT - PÁ | |
Tělesná výchova |
Plavání Pohybové a míčové hry |
ST; PÁ | Příprava na fotbalový turnaj dívek. |
Výběrový seminář |
:
HV: Budulínek pokračuje : Malý čtenář: Jane Goodall. |
:
Nácvik dramatizace k operce, valčík - tanec : Práce s fakty. |
|
Workshop |
Children will work as a group to practice and prepare their puppet shows. Use instruments to create sound effects. |
Puppet groups need to practice their scripts, create scenery and props to make a puppet theatre. Children who are fast workers can also create sound effects or music for their show using instruments. | Puppet shows may be filmed the next week. |