Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7 - tento týden završujeme lekci a opakujeme, co jsme se vše naučili a připravujeme se na souhrnný test. Procvičujeme učivo všech předchozích lekcí. |
Jazykové hry, poslech a čtení anglického textu, souhrnná cvičení rozvíjející dovednost čtení, psaní, poslechu a mluvení. UČ - str. 55 PS - str. 70-72 |
Tento týden budeme psát v pátek test z lekce 7. Bude se týkat především popisu osob (přídavná jména - tall, thin, fat apod, podst. jména - man, girl, baby apod). V testu se objeví popis v celých větách - She's got long blond hair, she's thin. |
Český jazyk |
JV: základní skladební dvojice, opakování probraných slovních druhů. KV, SV: vyprávění, rozšiřování slovní zásoby. LV: čteme a prezentuje informace ze ŠvP o rostlinách. |
PO - PÁ Učebnice: Ptačí PS: dokončení některých cvičení , která nám chybí od s. 22-25. PS: Ptačí s.26 celá, s.27 celá. Upevňování slovních druhů, opakování všech vyjm. slov. Diktát, doplňování slov , určování kategorií u PJ a sloves. Pracujeme v PL. |
PONDĚLÍ - PLAVÁNÍ PAK ODPOLEDNÍ VYUČOVÁNÍ. |
Člověk a práce | Dokončování koláží ze ŠvP. | Dokončování koláží ze ŠvP. | |
Člověk a svět |
Projektová hodina : Stavba těla živočichů. Živočichové s kostrou - obratlovci : zástupci. Nové učivo : Období našeho života |
Rozlišujeme a třídíme živočichy podle kostry , běžní obratlovci. Téma: Období našeho života Rosteme a vyvíjíme se. |
|
Matematika |
Dělení se zbytkem - pokračování. Obor násobilky. Geometrie - práce s kružítkem. Opakování - koule, kruh, kružnice, čtverec, obdélník, krychle, kvádr. |
Doplňujeme si cvičení v PS , která nám chybí od 34-37. Procvičujeme dělení se zbytkem. Každý den procvičujeme učivo v PL a doplňujeme příklady a cvičení na KARTÁCH : Hejný. |
|
Tělesná výchova |
PO: Plavání ÚT: Trénink běhu. |
Na školním hřišti trénujeme běh, dále procvičujeme obratnost. |
Děti si přinesou zpět do školy po ŠvP batůžky na TV s tričkem a tepláky + tenisky. 2. hodina TV bude nyní v teplém počasí probíhat hlavně venku ( les, hřiště). |
Výtvarná výchova |
Výtvarné zachycení jednotlivých období našeho života. Novorozenec, kojenec...dospělý, atd. Vlastní fotky. |
Kreslíme karty, jak vypadáme v určitých obdobích života: novorozenec- dospělý člověk. Děti si mohou přinést fotky z období narození až po školáka. |
Děti si přenesou své fotky, pokud chtějí tak i foto rodičů z různých časových období života. |