Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
6D: The lost penguin Dana Kuchaříková: Have to The lost penguin Asking for suggestions Making suggestions Kristýna Jakešová: Afrika - podnebí a biomy |
Kristýna Jakešová:
SB 74-75 story about a lost penguin, then grammar: making suggestions and asking for suggestions (how can we use English politely?) WB 60-61 Dana Kuchaříková: Slovní zásoba U6-C,D Have to pro vyjádření povinnosti The lost penguin - práce s textem Žádosti o radu, rady Kristýna Jakešová: Jaké podnebí je v Africe?, Jaká je zde fauny a flóra? Jaká zvířata zde žijí? |
Kristýna Jakešová:
ve středu - slepá mapa Afrika |
Český jazyk | Skladba |
Věta jednoduchá a souvětí Podmět a přísudek Shoda přísudku s podmětem Předmět |
Ve středu si napíšeme diktát |
Člověk a svět práce | Filtrace | V tomto týdnu si vyzkoušíme, jaký je laboratorní postup filtrace. | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Zahlen, Länder + Sprachen |
prcvičujeme čísla 1 - 1000, opakujeme slovíčka - názvy zemí + učíme se k ním i jejich jazyky, fráze: Wie spricht man in Detschland? In Deutschland spricht man Deutsch. časování nepravidelného slovesa sprechen (U 40-41) |
|
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Opakování - časování sloves, sloveso gustar | samostatná práce | |
Fyzika | fyz.veličiny | hustota | suplovaná hodina - pracovní list na hustotu, možnost opravit si minulý test z hustoty |
Matematika | Kvádr. | Kvádr- síť,povrch,objem. | |
My ve světě | Rodina | typy rodin | |
Přírodopis | Hlístice | V tomto týdnu se zaměříme na novou skupinu živočichů - hlístice. Budeme pracovat s textem v učebnici a zapíšeme si o nich nejdůležitější informace. Následně si zakreslíme a popíšeme hlavní zástupce této převážně parazitické skupiny. | |
Tělesná výchova | Dance, atletika | Dívky - tanečnice pokračují v secvičné v hale a před zrcadly. Chlapci a ostatní pokračují v atletice. |