Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Čtení vět - učebnice strana 29 Workbook strana 6+7 /æ/ cat hat mat /f/ /m/ /v/ fan, man, van Hra flyswatters - najdi slovo a plácni. Vytleskávání slov. |
Čtení vět - učebnice strana 29 Workbook strana 6+7 /æ/ cat hat mat /f/ /m/ /v/ fan, man, van Hra flyswatters - najdi slovo a plácni. Vytleskávání slov. |
Na každý pátek donést knížku a sešit na Independent reading (děti ji dostaly ve škole 11.9.). |
Český jazyk |
Učebnice strany 14 - 17 -vlastní jména, velká písmena ve slově, znaménka na konci věty, slabiky druhy vět: oznamovací, tázací, rozkazovací, přací PS strany 6-8 -opiš slovo hned za slovem... -najdi v kalendáři datum, kdy má svátek -doplň počáteční tiskací písmeno |
Učebnice strany 14 - 17 -vlastní jména, velká písmena ve slově, znaménka na konci věty, slabiky druhy vět: oznamovací, tázací, rozkazovací, přací Z vybraných slov utvoř věty. Doplň otázky podle obrázku v učebnici. Jaká znaménka ve větě znáš? Vyhláskuj slova. Opiš větu a spočítej kolik má slov. Písanka strana 3+4 PS strany 6-8 -opiš slovo hned za slovem... -najdi v kalendáři datum, kdy má svátek -doplň počáteční tiskací písmeno |
|
Člověk a svět |
Krajina z výšky - a plán obce 10+11 |
Krajina z výšky - a plán obce 10+11 -ukaž v plánu železnici, kostel, nádraží -letecké a další mapy online -naše škola z výšky |
|
Matematika |
DĚDA LESOŇ - 12+13 Počítáme do 23 - strany 14+15 |
DĚDA LESOŇ - 12+13 - vysvětlení a procvičování nového prostředí v matematice, kdo je nejslabší/nejsilnější... Počítáme do 23 - strany 14+15 -vyřeš hady -vypočítej -škrtni, kde je chyba -hoď kostky a krokuj -pokryj parketami |
|
Tělesná výchova |
Hry na rozvoj spolupráce - míčové a jiné hry. Bezpečnost a pravidla při TV. |
Hry na rozvoj spolupráce - míčové a jiné hry. Bezpečnost a pravidla při TV. |
Na TV děti potřebují oblečení a obuv do tělocvičny i na ven/dle počasí/. |
Výběrový seminář |
Lucie Němec Chottová:
Čtení s porozuměním - staré pověsti české HORYMÍR Marta Svobodová: Dramatický seminář Práce s hlasem a zvukem |
Lucie Němec Chottová:
Čtení s porozuměním - staré pověsti české HORYMÍR -nácvik čtení šeptem -čtení ve dvojici -hledání odpovědí na otázky v textu -kresba z pověsti: název, kresba, zapsání neznámých slov pomocí bublin nebo obrázku s vysvětlivkou, případně opsání části z přečteného textu -videoukázka -PL k pověsti - vyhledej odpovědi v textu Marta Svobodová: Jazykolamy Naslouchání zvukům Orientace v prostoru pode zvuku Hry na podporu vzájemné důvěry |
Lucie Němec Chottová:
Všechny kresby budu schraňovat u sebe a na konci VSM si děti vytvoří vlastní knihu Starých pověstí českých. |
Workshop v AJ |
HV: opakování již známých písní + cumulative dance, vymýšlení dalších pohybů k písni VV: zvířátka z listů https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk01eGzwINPodDMaAjIe353i6iTWBPg:1600358392282&source=univ&tbm=isch&q=leaf+animals&sa=X&ved=2ahUKEwiJlPDLx_DrAhWYgVwKHVneAEYQsAR6BAgIEAE&biw=1531&bih=898 M: opakování čísel 0 -20 PV: příprava a úklid prac. místa, správné používání výtv. pomůcek/lepidlo/ |
HV: opakování již známých písní + cumulative dance, vymýšlení dalších pohybů k písni VV: zvířátka z listů https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk01eGzwINPodDMaAjIe353i6iTWBPg:1600358392282&source=univ&tbm=isch&q=leaf+animals&sa=X&ved=2ahUKEwiJlPDLx_DrAhWYgVwKHVneAEYQsAR6BAgIEAE&biw=1531&bih=898 M: opakování čísel 0 -20 PV: příprava a úklid prac. místa, správné používání výtv. pomůcek/lepidlo/ |
Děti budou potřebovat na WRK alespoň 15 vylisovaných listů z více druhů stromů. |