Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Lucie Němec Chottová:
Opakování učiva z 1. ročníku -barvy, čísla, tvary Lucie Němec Chottová: Hello Mr Jolly strana 24+24 WB strana 2 Tvoření vět s IT IS. |
Lucie Němec Chottová:
Opakování učiva z 1. ročníku -barvy, čísla, tvary Lucie Němec Chottová: Hello Mr Jolly strana 24+24 WB strana 2 Tvoření vět s IT IS - například It’s a (object). It’s (colour). |
Lucie Němec Chottová:
Na každý pátek donést knížku na Independent reading (děti ji dostaly ve škole 11.9.). |
Český jazyk |
Opakování učiva 1. ročníku Tiskací a psací písmo Loučení s létem/6-9/, pracovní sešit /4-6/ - vypiš první písmeno třetího slova.... |
Tiskací a psací písmo Loučení s létem/str.6-9/, pracovní sešit /4-6/ - vypiš první písmeno třetího slova, doplň počáteční tiskací písmeno, doplň křížovku apod. |
|
Člověk a svět |
Učení nás baví Plán okolí školy Světové strany/ str. 5-9/ |
Učení nás baví Plán okolí školy Světové strany/ str. 5-9/ PS str. 5 - světové strany |
|
Matematika |
počítáme do 15 počítáme do 20 |
Učebnice strany 8-11 -doplň tabulku -vyřeš -vyber a doplň -krokování -vrať neposedy zpět |
|
Tělesná výchova |
Hry na rozvoj spolupráce. Bezpečnost a pravidla při TV. |
Hry na rozvoj spolupráce. Bezpečnost a pravidla při TV. |
Na TV děti potřebují oblečení a obuv do tělocvičny i na ven/dle počasí/. |
Výběrový seminář |
Lucie Němec Chottová:
Čtení s porozuměním - staré pověsti české Libuše a Přemysl Marta Svobodová: Dramatický seminář |
Lucie Němec Chottová:
nácvik čtení šeptem -čtení ve dvojici -hledání odpovědí na otázky v textu -kresba z pověsti: název, kresba, zapsání neznámých slov pomocí bublin nebo obrázku s vysvětlivkou, případně opsání části z přečteného textu -videoukázka Marta Svobodová: - hry na rozvoj spolupráce - pantomima - živé obrazy |
Lucie Němec Chottová:
Čtení s porozuměním - staré pověsti české Libuše a Přemysl Všechny kresby budu schraňovat u sebe a na konci VSM si děti vytvoří vlastní knihu Starých pověstí českých. |
Workshop v AJ |
HV: procvičování písně z min. týdne Hey There neighbour s pohybem, nácvik nové písně Hi My Name is Joe chant , hra na sochy VV: Snazzy names - děti tvoří svá jména ve stylu sgrafity pomocí fixu a zvýrazňovačů M: číselná osa 0-20 - doplňování čísel, PL přiřazování čísel k jejich písemné podobě PV: příprava a úklid prac. místa, správné používání výtv. pomůcek |
HV: procvičování písně z min. týdne Hey There neighbour s pohybem, nácvik nové písně Hi My Name is Joe chant , hra na sochy VV: Snazzy names - děti tvoří svá jména ve stylu sgrafity pomocí fixu a zvýrazňovačů M: číselná osa 0-20 - doplňování čísel, PL přiřazování čísel k jejich písemné podobě PV: příprava a úklid prac. místa, správné používání výtv. pomůcek |
Děti si donesou na WRK alespoň 2 fixy nebo zvýrazňovače/1 slabší a 1 tlustou/. |