Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Colin in Computerland, wall, camera, It's too late! wrong, escape, voice, to land, výsovnost a opakování Kristýna Jakešová: Revision + Colin in Computerland Lena Sobczynska: Telling the time, daily routine: SB p. 53, W p. 68 |
Ladislava Valečková:
SB - p. 54 WB - p. 69, 71,72 Kristýna Jakešová: Unit 7 revision Reading: Colin Lena Sobczynska: Telling the time, daily routine: SB p. 53, W p. 68 |
|
Český jazyk |
JV: Základní skladební dvojice Shoda přísudku s podmětem Příprava na čtvrtletní prověrku LV: Poetický slovníček - pojmy limerik, haiku, kaligram, akrostich KV/SV: Sebehodnocení 3. čtvrtletí |
Očekávané výstupy: JV: Žák/y ně určí základní skladební dvojice. Žák/yně se seznámí s koncovkami slovesných tvarů minulého času. Žák/yně opakuje a procvičuje probrané učivo. LV: Žák/yně si ujasňuje básnické pojmy. Vytvoří svůj vlastní poetický slovníček. Žák/yně umí vysvětlit zadané básnické pojmy. KV/SV: Žák/yně se písemně vyjádří vlastními slovy k otázkám v sebehodnotícím listě. |
Čtvrtek 10.4. - Program primární prevence (2.setkání) 9:00 - 12:00 Čtenářský deník - v březnu a dubnu čteme knihy ze žánru POEZIE - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 29.4. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Práce v CA - Poetická Konzultace R-Ž-U od 2.4. do 14.4. |
Člověk a práce | Příprava na Velikonoce |
Očekávané výstupy: Žák/yně zaseje osení do vlastního květináčku nebo hrnečku. |
Zeminu a osení budeme mít společné. Prosíme o vlastní květináček, hrneček či mističku na středu 9.4. |
Člověk a svět |
D: Karel IV. Z: Půda a zemědělství ČR P: Příroda na jaře |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně studuje materiály a získává nové informace o Karlu IV., které postupně zapisuje do svého listu. Z: Žák/yně vyjmenuje, co je v půdě obsaženo. Vysvětlí pojmy zvětrávání, humus. Rozliší půdy podle složení a úrodnosti. Žák/yně vyjmenuje nejčastěji pěstované plodiny a nejrozšířenější chov hospodářských zvířat v ČR. P: Žák/yně pozoruje okolní přírodu. Popíše změny v přírodě. |
Práce v CA - Poetická Středa 9.4. - minitestík Z - Půda a zemědělství ČR (učebnice Naše vlast, str. 31-32 + zápis v sešitě Z) |
Hudební výchova | Středověká hudba |
Očekávané výstupy: Žák/yně si poslechne ukázky středověké hudby. Žák/yně tančí jednoduchý středověký tanec. |
|
Matematika |
A: Velká čísla do milionu Převody jednotek G: Geometrie vlastníma rukama |
A: Žák/yně násobí a dělí čísly 10, 100, 1 000, 10 000, 100 000. Žák/yně zná význam předpon deci-, centi-, kilo-. Žák/yně převádí jednotky délky, objemu a hmotnosti. G: Žák/yně vyrobí krychli z papíru podle návodu - uč. str. 70. |
středa 9.4. - test na písemné sčítání a odčítání do milionu. |
My ve světě |
Sebehodnocení za 3. čtvrtletí Program primární prevence |
Očekávané výstupy: Žák/yně se vyjádří vlastními slovy k otázkám v sebehodnotícím listě. Žák/yně se aktivně zapojuje do aktivit, které budou vedeny lektorkami. Žák/yně slušně komunikuje s dětmi i dospělými. |
Čtvrtek 10.4. - Program primární prevence (2.setkání) 9:00 - 12:00 |
Tělesná výchova |
McDonald's Cup Pravidla pro 4.ročník: Maximální počet hráčů a hráček na třídu je 10 (ideální počet je 8 hráčů/ček) Hrací čas: 10 minut Počet hráčů 4+1. V týmu musí hrát alespoň 1 dívka V případě vyrovnaného stavu po základní hrací době rozhodují penalty. Skok do dálky - nácvik |
Očekávané výstupy: Žák/yně reprezentuje třídu ve fotbale nebo aktivně fandí. Žák/yně skáče do dálky. |
Úterý TV venku - McDonald's Cup - 10:30 - 12:00 Čtvrtek TV v tělocvičně nebo venku podle počasí, nutné vhodné převlečení a obuv |