Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Lena Sobczynska:
Occupations: guessing games, who am I? Kristýna Jakešová: Who am I? Ladislava Valečková: povolání - a postman, an astronaut, a clown, a music teacher, at home, bark, run away, He/she likes..., doesn't like, He/She plays...He/she has go.... |
Lena Sobczynska:
Occupations: guessing games, who am I? Kristýna Jakešová: vocabulary: a firefighter, a baker, a teacher, an office worker, a nurse, a mechanic, an astronaut, a clown time (telling the time) Ladislava Valečková: uč. str. 50,51 prac. s. str. 65,66 |
|
Český jazyk |
JV: Základní skladební dvojice Shoda přísudku s podmětem LV: Poetický slovníček - pojmy limerik, haiku, kaligram, akrostich |
Očekávané výstupy: JV: Žák/y ně určí základní skladební dvojice. Žák/yně se seznámí s koncovkami slovesných tvarů minulého času. LV: Žák/yně si ujasňuje básnické pojmy. Vytvoří svůj vlastní poetický slovníček. Žák/yně umí vysvětlit zadané básnické pojmy. |
Čtvrtek 3.4. - Program primární prevence (1.setkání) 9:00 - 12:00 Čtenářský deník - v březnu a dubnu čteme knihy ze žánru POEZIE - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 29.4. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Práce v CA - Poetická Konzultace R-Ž-U od 2.4. do 16.4. Zápis bude možný ve sdílené tabulce. |
Člověk a práce | Ukliďme Česko |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně zúčastní úklidu v okolí školy. Pracuje v ochranných rukavicích. Dbá na své bezpečí. |
Úterý - zapojení do akce Ukliďme Česko |
Člověk a svět |
D: Karel IV. Z: Půda a zemědělství ČR P: Příroda na jaře - akce Ukliďme Česko |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně studuje materiály a získává nové informace o Karlu IV., které postupně zapisuje do svého listu. Z: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Udělá zápis do sešitu. P: Žák/yně pozoruje okolní přírodu. Popíše změny v přírodě. Účastní se úklidu okolí školy. |
Práce v CA - Poetická |
Hudební výchova | Středověká hudba |
Očekávané výstupy: Žák/yně si poslechne ukázky středověké hudby. Žák/yně tančí jednoduchý středověký tanec. |
|
Matematika |
A: Velká čísla do milionu Převody jednotek délky, hmotnosti a objemu G: Konstrukce, společné a rozdílné vlastnosti čtverce a kosočtverce |
A: Žák/yně pamětně sčítá a odčítá do milionu. Žák/yně písemně sčítá a odčítá do milionu. Žák/yně trénuje písemné násobení a dělení jednociferným číslem. Žák/yně se seznamuje s jednotkami délky, hmotnosti a objemu a zjišťuje význam předpon deci-, centi-, kilo-. PS 19/3, 22/3, 25/4, 20/7 uč. 66-68, PS 14/5, 15/8, 17/5,6 G: Žák/yně čistě a přesně rýsuje podle zadání. Žák/yně vysvětlí společné a rozdílné vlastnosti čtverce a kosočtverce. PS 17/4 a), b) |
pátek 4.4. - test na pamětné sčítání a odčítání do milionu. |
My ve světě | Program primární prevence |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně zapojuje do aktivit, které budou vedeny lektorkami. Žák/yně slušně komunikuje s dětmi i dospělými. |
Čtvrtek 3.4. - Program primární prevence (1.setkání) 9:00 - 12:00 |
Tělesná výchova |
Ukliďme Česko - úterý venku Skok do dálky - nácvik |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně zúčastní úklidu v okolí školy. Pracuje v ochranných rukavicích. Dbá na své bezpečí. Žák/yně skáče do dálky. |
Úterý - zapojení do akce Ukliďme Česko Čtvrtek - v tělocvičně nebo venku podle počasí, nutné vhodné převlečení a obuv |
Výtvarná výchova |
Petr Nikl Malba netradičním náčiním |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s tvorbou a díly malíře, ilustrátora, spisovatele Petra Nikla. Žák/yně namaluje obraz netradičním náčiním. |
Do centra ateliér potřebujeme např. starý zubní kartáček, nit, provázek, starou řasenku,... Co jiného vás napadne, čím by se dalo malovat. Určitě nebude potřeba všechno. Práce v CA - Poetická |