Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 6 test Unit 7 - Hodiny, profese Kristýna Jakešová: Unit test 6 + unit 7 We´re late Lena Sobczynska: What's on TV today? SB. 45 WB p. 57 |
Ladislava Valečková:
Učebnice - str. 48,49 Pracovní sešit - str. 62,63,64 Kristýna Jakešová: Friday: Unit test + Introduction to Unit 7: We´re late new vocabulary SB 48-49 WB 62-63 Lena Sobczynska: What's on TV today? SB. 45 WB p. 57 |
|
Český jazyk |
JV: Slovesný způsob LV: Poezie - pojmy sloka, verš, rým, refrén |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí se třemi slovesnými způsoby. Žák/yně třídí slovesa podle způsobu. Žák/yně čte doma knížku poezie. Žák/yně najde v básni základní básnické pojmy - sloka, verš, rým, refrén. |
Pondělí 17.3. - Program finanční gramotnosti - Hospodaření domácnosti 8:15 - 9:00 Čtvrtek 20.3. - Festival Jeden svět na školách - kino Evald - 11:00, 100 Kč Čtenářský deník - v březnu a dubnu čteme knihy ze žánru POEZIE - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 29.4. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku |
Člověk a svět |
D: Karel IV. Z: Povrch ČR P: Zemské vrstvy |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně zapíše informace, které ví o Karlu IV. Žák/yně studuje materiály a získává nové informace, které postupně zapisuje do svého listu. Z: Žák/yně pracuje s mapou ČR, ukazuje a pojmenovává pohoří, nížiny a řeky ČR. P: Žák/yně nakreslí průřez planetou Země a vyznačí její vrstvy a pojmenuje je. |
Středa 19.3. Minitestík - Povrch ČR - vyznačit a pojmenovat pohoří, nížiny a 4 řeky ČR |
Informatika | Google prezentace | Odrážkování,číslování,vkládání obrázků a gifů | Děti dostaly domácí projekt v Google prezentací. Měly si vybrat svůj oblíbený seriál,film nebo pohádku. Mají k tomu zpracovat prezentaci o ději, hercích a informacích z natáčení. Děti prezentaci nesdílejí,ale připravují si prezentaci na další hodinu, kdy si budeme dál vysvětlovat přechody a animace. |
Matematika |
A: Velká čísla G: Souřadnice bodů- upevnění učiva Pravoúhlý trojúhelník |
A: Žák/yně pamětně sčítá a odčítá do 10 000. Žák/yně vyznačí čísla do 10 000 na číselné ose. Žák/yně písemně sčítá, odčítá a násobí do 10 000. Žák/yně řeší slovní úlohy. Žák/yně se seznamuje s čísly do 100 000- správně je přečte a zapíše, porovnává a zaokrouhluje. Žák/yně počítá pamětně i písemně do 100 000. - pracovní listy G: Žák/yně vyznačí body podle souřadnicového zápisu. Žák/yně zapíše souřadnice bodů. Žák/yně vysvětlí, jaký trojúhelník je pravoúhlý a určí, které strany jsou odvěsny a která je přepona. - uč. 61/1,2,3,4,5 |
pátek 21.3. test na písemné sčítání a odčítáni do 10 000. |
Tělesná výchova | Pohybové hry na zahradě |
Očekávané výstupy: Žák/yně se zapojí do pohybových aktivit zaměřených na rozvoj postřehu, rychlosti, obratnosti. |
Úterý - TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven Čtvrtek - TV v tělocvičně nebude z důvodu projekce v kině Evald |