Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Opakování Unit 6 Kristýna Jakešová: Revision Lena Sobczynska: Vocabulary: physical activities, days of the week, TV shows Grammar, speaking: like + -ing |
Ladislava Valečková:
Pracovní sešit str. 60,61,92 Pracovní listy Kristýna Jakešová: PS str. 60,61,92 Pracovní listy Lena Sobczynska: Vocabulary: physical activities, days of the week, TV shows Grammar, speaking: like + -ing |
Kristýna Jakešová:
test příští týden |
Český jazyk |
JV: Základ věty, souvětí Podmět a přísudek, základní skladební dvojice LV: Poezie - pojmy sloka, verš, rým, refrén |
Očekávané výstupy: Žák/yně odhalí základ věty, určí základní skladební dvojici. Žák/yně pozná větu jednoduchou a souvětí. Spojí jednoduché věty do souvětí pomocí spojovacích výrazů. Žák/yně čte doma knížku poezie. Žák/yně najde v básni základní básnické pojmy - sloka, verš, rým, refrén. |
Středa 12.3. - KC12, 9:00 Čert tě vem! 100 Kč Čtenářský deník - v březnu a dubnu čteme knihy ze žánru POEZIE - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 29.4. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku |
Člověk a svět |
D: Lucemburkové v Čechách Z: Reliéf ČR Zeměpisné měřítko, slepá mapa ČR P: Neživá příroda - nerosty a horniny |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně převypráví události, které vedly k nástupu Jana Lucemburského na trůn. Popíše vládu Jana Lucemburského. Z: Žák/yně vytváří na společné mapě reliéf ČR tak, aby co nejlépe odpovídal skutečnosti. Pojmenovává řeky ČR. Žák/yně se seznámí s měřítkem mapy. Pracuje se slepou mapou ČR. P: Žák/yně vytvoří zápis do sešitu na téma Neživé přírodniny. Vysvětlí pojmy nerost, hornina, drahokam. |
|
Matematika |
A: Velká čísla G: Souřadnice, vztahy a závislosti Šipkový a souřadnicový zápis |
A: Žák/yně přečte a zapíše čísla do 10 000. Žák/yně porovnává čísla do 10 000. Žák/yně zaokrouhluje na desítky, stovky, tisíce. Žák/yně počítá do 10 000 pamětně i písemně. - prac. listy, PS str. 12 G: Žák/yně vyznačí body podle šipkového i souřadnicového zápisu. Žák/yně zapíše souřadnice bodů. - uč. str. 61 (vybrané úlohy), PS str. 11 |
úterý 11.3. - pětiminutovka na pamětné početní operace (něco podobného jako v PS 11/3 ) středa 12.3. - není matematika (KC 12) čtvrtek 13.3. - 3.vyuč.h. matematika - mít PS, učebnici a školní sešit |
My ve světě |
Divadelní představení Čert tě vem! Sedm slabostí, sedm hříchů, sedm smluv podepsaných vlastní krví – sedm příběhů k poučení i pro zasmání |
Očekávané výstupy: Žák/yně reflektuje divadelní představení. |
Středa 12.3. - KC12, 9:00 Čert tě vem! 100 Kč |
Tělesná výchova |
Překonávání přírodních překážek Cvičení se švédskou bednou |
Očekávané výstupy: Žák/yně se překonává překážky v lese. Žák/yně se účastní cvičení se švédskou bednou. |
Úterý - TV venku - oblečení a obuv na ven, do lesa Čtvrtek - TV v tělocvičně - oblečení i boty vhodné do tělocvičny |