Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 4 - animals Kristýna Jakešová: Unit 4 - animals |
Ladislava Valečková:
PS - str. 29-31 Učebnice - str. 24,25 Kristýna Jakešová: new vocabulary: animals + adjectives (funny, dangerous, friendly, big, tall, small, thin, ...) 29-31, U 24-25 |
|
Český jazyk |
JV: Slovní druhy, psaní předpon a předložek Vzory středního rodu - psaní i/y v koncovkách LV: Pověsti |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žákyně píše předpony dohromady se slovem a předložky zvlášť. Žák/yně určuje vzory podstatných jmen středního rodu. Skloňuje slova podle vzoru. Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov středního rodu. LV: Žák/ně čte vybrané staré pověsti české. Vypráví vlastními slovy. |
Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - v listopadu a prosinci čteme knihy ze žánru HISTORICKÁ LITERATURA - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 19.12. CA Andělé strážní - práce v CA Pondělí 2.12. návštěva paní učitelek z Rakovnicka |
Člověk a práce | Adventní kalendář |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří z tubusu ozdobnou nádobu pro malé překvapení do adventního kalendáře. Žák/yně stříhá, lepí, pracuje čistě a přesně. |
Prosíme k tubusu také víčko. Děkujeme. CA Andělé strážní - práce v CA |
Člověk a svět |
D: Velkomoravská říše Z: Kraje ČR - vyhledávání informací v učebnici Naše vlast P: Ptáci, ryby |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s obdobím Velkomoravské říše. Popíše historický příběh a jeho důležité osobnosti. Žák/yně se seznámí s příběhem věrozvěstů Konstantina a Metoděje. Vytvoří si zápis do sešitu. Z: Žák/yně ve dvojici představí informace z plakátu o zvoleném kraji. Řídí se zadanými kritérii. P: Žák/yně vyjmenuje hlavní znaky ptáků a ryb, popíše jejich stavbu těla, způsob rozmnožování. Vysvětlí podle čeho je můžeme dělit do dalších skupin. |
Pondělí, středa, čtvrtek - prezentace zpracovaných krajů ČR podle kritérií Čtvrtek 4.12. Minitestík z kapitoly Sámova říše CA Andělé strážní - práce v CA |
Hudební výchova | Píseň Andělé strážní |
Očekávané výstupy: Žák/yně se naučí slova písně Andělé strážní. Žák/yně zpívá píseň Andělé strážní. |
CA Andělé strážní - práce v CA |
Informatika | Google - Gmail | Dú - poslat na email: vujtaj@zsangel.cz | Děti,dostaly za úkol mi poslat email s 10 větami, co dělaly o víkendu. ( 30.11. - 1.12 ) |
Matematika |
A: Žák/yně zjistí polovinu, třetinu, čtvrtinu atd. z daného čísla. Žák/yně vyřeší slovní úlohu se zlomky. Žák/yně upevňuje postup písemného dělení jednomístným číslem. G: Žák/yně rýsuje podle zadání. Žák/yně rýsuje různoběžky, rovnoběžky a kolmice do čtvercové sítě. |
A: uč. str. 32- 38 (vybrané úlohy) PS str. 23/8, str. 25-26 prac. list- slovní úlohy se zlomky- práce ve dvojicích G: konstrukční úloha - uč. 38/18 rýsování různoběžek, rovnoběžek a kolmic do čtvercové sítě- PS na G (kočičky)- str. 4/1,2 |
středa 4.12. - samostatná práce na známky - zlomky |
My ve světě | Advent |
Očekávané výstupy: Žák/yně samostatně popíše, co znamená advent, co patří k tomuto období. |
CA Andělé strážní - práce v CA |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Cvičení na nářadí |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní cvičení na nářadí. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Děkujeme. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Motiv anděla v malbách a sochách starých mistrů i moderních umělců a umělkyň |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s obrazy andělů. Pozoruje zpracování, techniku, stáří obrazu či plastiky. |
CA Andělé strážní - práce v CA |