Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Revision Unit 3 - Telling the time - o'clock, half past..., have got some/haven't got any..., at the restaurant Kristýna Jakešová: Unit 3 test + Unit 4 are they monkeys? |
Ladislava Valečková:
WB - p. 27,28,89 worksheets - food, What do people have for breakfast? Kristýna Jakešová: test unit 3, new vocabulary: animals + adjectives (funny, dangerous, friendly, big, tall, small, thin, ...) |
|
Český jazyk |
JV: Slovní druhy, psaní předpon a předložek Vzory středního rodu LV: Pověsti |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žákyně píše předpony dohromady se slovem a předložky zvlášť. Žák/yně určuje vzory podstatných jmen středního rodu. Skloňuje slova podle vzoru. Pozoruje psaní i/y v koncovkách. LV: Žák/ně čte vybrané staré pověsti české. Vypráví vlastními slovy. |
Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - v listopadu a prosinci čteme knihy ze žánru HISTORICKÁ LITERATURA Středa 27.11. Kamishibai v knihovně - naše vystoupení v knihovně |
Člověk a práce | Adventní kalendář |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří z tubusu ozdobnou nádobu pro malé překvapení do adventního kalendáře. Žák/yně stříhá, lepí, pracuje čistě a přesně. |
Prosíme o tubus od müsli (Mixit) nebo jiný široký tubus (Pringles) na předvánoční tvoření. Ideálně do čtvrtka. Děkujeme. |
Člověk a svět |
D: Slované, Sámova říše Z: Kraje ČR - vyhledávání informací v učebnici Naše vlast P: Živočichové |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí se způsobem života Slovanů. Vytvoří si zápis do sešitu. Žák/yně se seznámí s obdobím Sámovy říše. Popíše historický příběh a jeho důležité osobnosti. Z: Žák/yně ve dvojici vypracuje plakát o zvoleném kraji. Řídí se zadanými kritérii. Aktivně se podílí na vyhledávání informací, získávání obrázků i na samotném tvoření plakátu. P: Žák/yně vyjmenuje společné znaky živočichů, popíše dělení živočichů podle stavby těla (obratlovci a bezobratlí). Žák/yně popíše základní znaky skupin obratlovců. |
KRITÉRIA PRO ZPRACOVÁVÁNÍ ZVOLENÉHO KRAJE ČR PLAKÁT MUSÍ OBSAHOVAT: Název kraje Ráz krajiny - pohoří, nížiny, řeky, vodní plochy Průmysl, zemědělství, nerostné suroviny, služby Krajské město s jeho zajímavostmi Další zajímavá města (3-4 města a jejich zajímavosti) Zajímavosti - historické a přírodní památky, významné osobnosti Obrázky KRITÉRIA HODNOCENÍ ZPRACOVANÝCH KRAJŮ ČR Obsah - správné údaje v dostatečném rozsahu (2 informace ke každému klíčovému pojmu) - známka do ČaS Úprava, čitelnost a bezchybnost psaných částí - známka do ČJ Spolupráce - spravedlivé dělení práce, tichá domluva - známka do MvS Prezentace - vyprávění o kraji ostatním dětem (přiměřená hlasitost, srozumitelnost, plynulý projev) - známka do ČJ Estetická stránka - doplňující obrázky, čisté lepení, přiměřená výzdoba - známka do VV |
Informatika | Gmail | Dnes se děti poprvé přihlásili do školního emailu. | Dostali lehký domací projekt. Měli by se přihlásit do školního emailu z domova. Použijte webový prohlížeč Google Chrome. Přihlaste se do školního emailu. Měli by najít v emailu ode mne email a na ten mi odpovědět. |
Matematika |
A: Zlomky Dělení jednomístným číslem G: Obsah trojúhelníku |
A:Žák/yně se seznamuje se zlomky používáním pěnových koláčů. Žák/yně vybarví v obrázku daný zlomek. Žák/yně zjistí polovinu, třetinu, čtvrtinu atd. z daného čísla. Žák/yně se seznámí s postupem písemného dělení jednomístným číslem. uč. 32-35 (vybrané úlohy), PS 23 uč. 36/růžový rámeček, 36/1, PS 24/1 G: uč. 35/růžový rámeček, 35/16, 33/7, 34/11. |
čtvrtek 28.11. -test z geometrie (rýsování trojúhelníku, čtyřúhelníku do čtvercové sítě podle šipek, obsah trojúhelníku v kachlíkách, rovnoramenný a rovnostranný trojúhelník, úhlopříčky ve čtyřúhelníku |
My ve světě | Pranostiky k 25.11. |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s pranostikami, které se vážou k datu 25.11. Žák/yně vysvětlí význam některých pranostik. Porovnává jejich sdělení. |
|
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Cvičení na nářadí |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní cvičení na nářadí. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Děkujeme. Čtvrtek - TV v tělocvičně |