Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 - My house | Týmová hra, hra s čtením, výroba vlastní “knížečky”, doplňování jednoduchých vět, opakování slovní zásoby z předchozí lekce. |
UČ: str.47 PS: str.44-45, 77-78 |
Český jazyk |
JV: psaní psacím písmem, psaní velkých písmen ve vlastních jménech, psaní y/i ve tvrdých a měkkých skupinách, psaní slabik dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě KV/SV: příprava na projekci filmů |
JV: psaní psacím písmem (tzv. krásné psaní) psaní slov s tvrdými a měkkými slabikami, psaní slov se slabikami dě, tě, ně, bě, pě, vě vyvození psaní slabik mě KV/SV: příprava na filmy: Oáza, Jasmíniny dva domovy, Na střídačku! |
Pedagogická praxe studentek PedF UK Čtvrtek 23.3. Jeden svět na školách - projekce filmů - kino Lucerna, 9:15, 80Kč Uzavření projektu Lidské tělo |
Člověk a svět |
Lidské tělo Jeden svět na školách |
Uzavření projektu Lidské tělo Hra AZ kvíz - otázky o lidském těle Projekce filmů Oáza, Jasmíniny dva domovy, Na střídačku! |
|
Matematika |
Počítáme do 60 Stovková tabulka Násobení a dělení číslem 2, 3, 4 Síť krychle |
Sčítání a odčítání do 60 Práce se stovkovou tabulkou Násobení a dělení číslem 2,3,4 Oblékáme krychli Řešení slovních úloh |
|
Tělesná výchova | Kooperační hry na hřišti | Cvičení postřehu, obratnosti | |
Výběrový seminář |
Ivana Nachlingerová:
Plošné loutky Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Manipulace s geometrickými útvary, vlastní skládání pomocí různých materiálů Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: práce s knížkou Valouškova zvířátka |
Ivana Nachlingerová:
Výroba plošných loutek z kartonu, hraní v rolích Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Skládání prostorových těles (krychle, kvádr, jehlan) ve skupinách pomocí špejlí a modelíny Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: práce s knížkou básniček, Co to je poezie? Jak se pozná básnička? Hlasitý přednes, hledání či tvoření rýmů |
|
Výtvarná výchova | Jeden svět na školách | Ilustrace ke zhlédnutým filmům - vyjádření kresbou |