Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 4 - opakování slovni zásoby a činnosti z této lekce (části těla) | PS str.36,37 | |
Český jazyk |
JV: psaní psacím písmem, psaní y/i ve tvrdých a měkkých skupinách dělení souhlásek, slabikotvorné R, L LV: čtení s porozuměním, Pipi Dlouhá Punčocha |
JV: psaní psacím písmem (tzv. krásné psaní) psaní slov s tvrdými a měkkými slabikami, dělení souhlásek - tvrdé, měkké, obojetné, hlásková stavba - vyvození slabikotvorného R, L LV: čtení podle volby, prezentace přečtených knížek, čtení a poslech Pipi jde do školy |
|
Člověk a práce | Valentýnka | Výroba valentýnského přání | |
Člověk a svět | Lidské tělo | Úvod do projektu o lidském těle |
Prosíme o dětské knížky o lidském těle. Budeme je potřebovat při práci v CA. Děkujeme. |
Matematika |
Počítáme do 50 Stovková tabulka Násobení a dělení číslem 2 |
Sčítání a odčítání do 50 Práce se stovkovou tabulkou Násobení a dělení číslem 2 Řešení slovních úloh Znázorňování násobení a dělení pomocí manipulativ |
|
Tělesná výchova |
Cvičení se švihadly Překážková dráha |
Koordinační cvičení se švihadly a na překážkové dráze |
|
Výběrový seminář |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: práce s knížkou Den, kdy voskovky řekly dost Ivana Nachlingerová: Hraní příběhů s vytvořenými loutkami Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Matematický AZ kvíz |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: čtení textu ve dvojicích, poučení ze vzkazu, z doporučení, kreslení obrázku s využitím neobvyklých barev Ivana Nachlingerová: Dialogy, hraní v rolích Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Skupinová hra - počítání příkladů, získávání políček -> propojení všech stran trojúhelníku |
|
Výtvarná výchova | Valentýnka | Výroba valentýnského přání |