Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics: opakování (dvojhláska qu) - zápis slov; nová dvojhláska – ou; English World: Unit 6 - čtení a poslech s porozuměním |
JP: čtení a zápis slov s dvojhláskami qu, ou; Phonics workbook str. 36; EW: uč. str. 70 - 72 prac. sešit str. 56 |
slovní zásoba: JP: queen, quick, quiet, liquid, out, cloud, mouth, shout |
Český jazyk |
JV: Skupiny dě, tě, ně – procvičování; čtení a psaní slov se skupinami bě, pě, vě; LV: čtení s porozuměním; KV/SV: procvičování psaní psacím písmem |
Didaktické hry; Uč. ČJ str. 57-61(výběr cvičení); PS str. 35/4; 36, 37; Písanka - dokončení 1. dílu; Čítanka str. 72 |
Knihovna – pátek 28. 1. po obědě (s sebou: průkazku do knihovny, knihy na vrácení/prodloužení, tašku na knihy) |
Člověk a svět |
Opakování: roční období + měsíce; Určování času – čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá |
Opakování: roční období + měsíce; Určování času – čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá | |
Matematika |
Početní operace do 60 - sčítání, odčítání; Násobení 5,6 - práce s tabulkou násobilky; Řešení jednoduchých rovnic pomocí prostředí: Krokování (Schody, Šipkové rovnice), Pavučiny |
Didaktické hry; Uč. str. 13/2,3; 15/4; 16/3; 17/2; 18/3; 53/3 |
|
Tělesná výchova | Průpravná cvičení, odraz, doskok snožmo, rozvoj zdatnosti | Dynamické hry, překážkové dráhy, sportovní týmové hry |
Pondělí: tělocvična Rakovského – v 8:00 děti již připraveny na TV a začíná antigenní testování, 8:15 odchod na TV; Úterý: tělocvična hlavní budova 3. vyuč. hodina |
Výběrový seminář |
Nadima El-Khalafawi:
Story Time Markéta Kovandová: Hudební nástroje - poslech a poznávání Zpěv, dramatizace Lucie Prachařová: Lesní moudrost Helena Lipovčanová: Malý čtenář |
Nadima El-Khalafawi:
Farm stories - musical games and role play Markéta Kovandová: Projekt DĚTSKÝ MUZIKÁL "Pohádka ze sněhového vršku" rozdělení rolí, nácvik hlavních melodií Lucie Prachařová: Zdravověda - první pomoc Helena Lipovčanová: Tvorba seznamu doporučené četby pro druhou třídu |
Helena Lipovčanová:
Prosím, aby si děti přinesly svou oblíbenou knihu, kterou by rády doporučily ostatním. |
Workshop v AJ |
HV: charakter, tempo a rytmus melodie; M: krychle a její vlastnosti; VV + ČaP: zobrazení postav dle lidových tradic (loutkové divadlo) |
PROJEKT LOUTKOVÉ DIVADLO HV: divadelní a filmové melodie - poslech, diskuze M: plánování tvorby jeviště na loutkové divadlo VV + ČaP: tvorba postaviček pro loutkové divadlo |