Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics: opakování (dvojhlásky qu, ou) - zápis slov; nová dvojhláska – oi English World: Unit 6 - poslech s porozuměním, psaní |
JP: čtení a zápis slov s dvojhláskami qu, ou, oi; Phonics workbook str. 37; EW: uč. str. 72-73, prac. sešit str. 58, 59 |
slovní zásoba: JP: qu: queen, quick, quiet, liquid ou: out, cloud, mouth, shout oi: soil, point, oil, join EW: garden, flower, pond, fish, frog, funny, pretty, happy, quiet, noisy |
Český jazyk |
JV: Procvičování skupin bě, pě, vě LV: Čtení s porozuměním KV/SV: Procvičování psaní psacím písmem |
Didaktické hry; Uč. ČJ str. 62-63 (výběr cvičení); PS - dokončení 1. dílu; Písanka 2. díl str. 2, 3; Čítanka str. 66-68 |
|
Člověk a svět | Život a kultura v jiných zemích, tolerance a respekt k odlišnostem | Didaktické hry; uč. str. 34 – 35; pracovní sešit str. 23 | |
Matematika |
Početní operace do 70 - sčítání, odčítání; Násobení s čísly 1-6 pomocí opakovaného sčítání; Evidence násobků do tabulky násobilky; Samostatná práce v matematických prostředích (Hadi, šipkové rovnice-krokování) |
Didaktické hry; Uč. str. 18/2; 19/3; 20/2,3,4; 49/3,4 |
|
Výběrový seminář |
Markéta Kovandová:
Melodie a rytmus, zvuky a tóny, lidové písničky Lucie Prachařová: Lesní moudrost Helena Lipovčanová: Malý čtenář |
Markéta Kovandová:
Rytmická cvičení, hudebně pohybové činnosti, zpěv lidových písniček Lucie Prachařová: Úvodní setkání, seznámení se seminářem Helena Lipovčanová: Charakteristika hlavní postavy; Můj superhrdina |
Helena Lipovčanová:
Výměna skupin výběrového semináře. |
Workshop v AJ |
PROJEKT LOUTKOVÉ DIVADLO HV: poslech a zpěv lidových písní M: sestavování jeviště divadla VV + ČaP: dekorace loutkového divadla a loutek |
HV: lidové písně z různých zemí M: geometrie v prostoru - budování představy sítě krychlových těles VV + ČaP: lidové zvyky a řemesla, dramatizace |