Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Opakování učiva 1. pololetí - čtení a poslech s porozuměním; psaní - popis obrázku; mluvený projev - rozhovor, popis obrázku |
Didaktické hry; pololetní prověrka včetně konverzace s rodilým mluvčím; diagnostika hlasitého čtení |
STŘEDA - POLOLETNÍ PROVĚRKA |
Český jazyk |
JV: Písmeno ě ve skupinách dě, tě, ně - čtení a zápis slov; LV: čtení s porozuměním; KV/SV: procvičování psaní psacím písmem Opakování učiva 1. pololetí |
Didaktické hry; Uč. ČJ str. 54-57 (výběr cvičení); PS str. 34-35; Písanka str. 27-28; Čítanka str. 65, 69; Pololetní prověrka; Diagnostika hlasitého čtení |
PONDĚLÍ – POLOLETNÍ PROVĚRKA |
Člověk a svět | Opakování učiva 1. pololetí | PS str. 17/5, 8; 19/12; 20 | ÚTERÝ – POLOLETNÍ PROVĚRKA |
Matematika |
Opakování učiva 1. pololetí: početní operace do 50; slovní úlohy; prostředí Děda Lesoň + součtové trojúhelníky |
Didaktické hry; Uč. str. 17/1, 4; 20/1; 22/1; 52/3, 4 |
ČTVRTEK – POLOLETNÍ PROVĚRKA |
Tělesná výchova | Průpravná cvičení, odraz, doskok snožmo, rozvoj zdatnosti |
Dynamické hry, překážkové dráhy, sportovní týmové hry; Sportovně-pohybové hry venku |
Úterý – vnitřní TV (budova Angel – 3. vyuč. hod.) |
Výběrový seminář |
Nadima El-Khalafawi:
Story Time Lucie Prachařová: Lesní moudrost Markéta Kovandová: Hudební nástroje - poslech a poznávání Zpěv, dramatizace Helena Lipovčanová: Malý čtenář |
Nadima El-Khalafawi:
-Read Farmer Duck -music and movement activities and song -Centers: pattern blocks animals, design a Farm, sort plastic animals Lucie Prachařová: Zdravověda - poskytování první pomoci Markéta Kovandová: Projekt DĚTSKÝ MUZIKÁL "Pohádka ze sněhového vršku" rozdělení rolí, nácvik hlavních melodií Helena Lipovčanová: Vlastnosti knihy: Podle čeho si knížku vybíráme? Dotazník, diskuze, tiché čtení vlastní knihy a sdílení zážitků z četby |
Nadima El-Khalafawi:
We will do what was planned for last week since we didn´t get the chance to do it Helena Lipovčanová: Prosím, aby si děti přinesly svou oblíbenou knihu. |
Workshop v AJ |
HV: charakter, tempo a rytmus melodie; M: krychle a její vlastnosti; VV + ČaP: zobrazení postav dle lidových tradic (loutkové divadlo) |
PROJEKT LOUTKOVÉ DIVADLO HV: divadelní a filmové melodie - poslech, diskuze M: plánování tvorby jeviště na loutkové divadlo VV + ČaP: tvorba postaviček pro loutkové divadlo |
Děti si mohou přinést vlastní doplňkový materiál pro tvorbu loutkových postaviček. |