Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics: Procvičování probraných hlásek a dvojhlásek „th, sh, ch" English World: Unit 6 - úvod do lekce - poslech s porozuměním, tvorba vět v množném čísle (What are they? They are frogs...) |
JP: čtení a psaní slov a vět z probraných hlásek; didaktické hry EW: uč. str. 66, 67, 68/1, prac. sešit str. 52 |
Slovní zásoba: JP: „th“: this, that, three, them, thin, „sh“: shop, fish, sheep, brush, „ch“: chips, chest, chain, bunch EW: bird, fish, frog, tree, flower, present, card Učebnice z AJ budu pravidelně ve středu posílat domů, abyste mohli, v případě potřeby, s dětmi doma procvičovat probíranou látku. Prosím, aby děti vždy nejpozději v pondělí všechny učebnice přinesly zpět do školy, děkuji. |
Český jazyk |
JV: Procvičování pravopisu i/y po tvrdých a měkkých souhláskách; opakování: věta, slovo, slabika, hláska LV: Poslech a čtení literárních textů KV/SV: Novoroční předsevzetí, zážitky z prázdnin |
Didaktické hry; Uč. ČJ str. 47, 50, 51; PS str. 21/11, 31, 32; Písanka str. 24, 25; Čítanka str. 62-64 |
|
Člověk a svět | Opakování – určování času (celá, čtvrt, půl, tři čtvrtě); dny v týdnu |
Uč. str. 28; PS str. 16 |
|
Matematika |
Početní operace do 50; Násobení jako opakované sčítání (násobení 1, 2, 3) Geometrie v rovině - Práce s pravítkem - rýsování rovných čar, spojování bodů; Geometrie v prostoru - vlastnosti krychle, krychlové stavby |
Uč. 2. díl - výběr cv. do str. 10 + 53/1,2 | V 1. dílu uč. si mohou děti doplňovat jakákoli cvičení. |
Tělesná výchova | Pobyt v přírodě | Procházky a hry venku | |
Výběrový seminář |
Markéta Kovandová:
Melodie a rytmus Muzikál a muzikálové písně - role v muzikálu, zpěv Lucie Prachařová: Lesní moudrost Nadima El-Khalafawi: Story Time Helena Lipovčanová: Malý čtenář |
Markéta Kovandová:
Dechová, hlasová a rytmická cvičení, zpěv Projekt DĚTSKÝ MUZIKÁL - rozdělení rolí, nácvik hlavních melodií Lucie Prachařová: Mapa - mapové značky, tvorba mapy, plánujeme trasu podle mapy Nadima El-Khalafawi: We will read the book: Going on a Bear Hunt -students will seqence pictures in the right order and create a story map Helena Lipovčanová: Bajky: čtení s porozuměním |
Markéta Kovandová:
Začínáme s nácvikem dětského minimuzikálu s Názvem POHÁDKA ZE SNĚHOVÉHO VRŠKU Lucie Prachařová: prosím o donesení 10 euroobalů |
Workshop v AJ |
M: násobení formou opakovaného sčítání; VV: + ČaP: Zimní radovánky – práce s drobným materiálem, stříhání, lepení, využití inkoustu, kresba zmizíkem |
Téma: Zimní radovánky |