Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 10 Grammar: Can/Cannot (Can’t) |
Reading and listening Student book: 102-104 Workbook: p.92-94 |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). V pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) |
Český jazyk |
Hlásková spodoba uprostřed a na konci slova. Psaní: číslice, písmena Z/P/R LV a KSV: čtení s porozuměním Sloh: Život v minulosti |
Opakování Psaní: Písanka 2 str. 28-29. Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. |
Ve čtvrtek 15.6. půjdeme do knihovny na autorské čtení. Prosím, vezměte si s sebou i kartičku (budeme si půjčovat knížky), případně knížky na vrácení. 20.6. je Zahradní slavnost 20.6. focení V úterý 13.6. budeme psát závěrečnou práci z českého jazyka. Témata: 1) tvrdé a měkké slabiky 2) řazení slov podle abecedy 3) psaní velkých písmen ve vlastních jménech 4) spodoba (chléB, hmyZ atd.) slovní druhy 5) porozumění textu |
Člověk a svět | Koloběh vody. | Co je to voda. Rozdělení vody v přírodě. Kde se bere voda. Pokus na koloběh vody v přírodě. | |
Matematika |
Opakování malé násobilky. Násobilka 9 Graf |
Násobilka 1-9. Čtení grafu, zapisování informací do grafu. Učebnice 3. díl str. 32-34. |
|
Tělesná výchova | Míčové hry. | Míčové hry a jejich pravidla. Vybíjená, fotbal. | |
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
Panova flétna : Nacvičujeme Budulínka. |
Marie Prouzová:
Výroba flétny. Zjišťování, jak flétna funguje - kmitání vzduchu, tvoření tónu : Nacvičování představení pohádky O Budulínkovi. S rekvizitami, kostýmy. Děti umí text aspoň přečíst. |
|
Workshop v AJ | Art: Malování na květináč | Malování akrylovými barvami na květináče - zdobení. |