Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Grammar: I like…+ plural noun. He/She has got. Question: Has she got…? |
Reading and listening Student book: 96,97 Workbook: p.90-91 |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). V pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) |
Český jazyk |
Hlásková spodoba uprostřed a na konci slova. Psaní: Z/z LV a KSV: čtení s porozuměním |
Hledání jiných tvarů slov (například dub – duby), doplňovačky, přepis. Psaní: Písanka 2 str. 26,27. Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. |
7.6. KC: Drum Circle od 9:00 20.6. je Zahradní slavnost 20.6. focení Příští týden budeme psát závěrečnou práci z českého jazyka. Témata: 1) tvrdé a měkké slabiky 2) řazení slov podle abecedy 3) psaní velkých písmen ve vlastních jménech 4) spodoba (chléB, hmyZ atd.) 5) porozumění textu |
Člověk a svět | Život v minulosti | Porovnávání, jak se žilo v minulosti a jak se žije nyní. | |
Matematika |
Opakování na závěrečnou práci. Graf |
Procvičování sčítání a odčítání, malé násobilky. Rýsování úseček, přímek. Čtení grafu, zapisování informací do grafu. Učebnice 3. díl str. 30-33. |
Ve čtvrtek 8.6 budeme psát závěrečnou práci. Témata: 1) sčítání a odčítání do 100 (i s přechodem přes desítku) 2) násobení do 50 (např. max 9x5) 3) smíšení hadi (násobení i sčítání) 4) rýsování přímky a úsečky, měření 5) slovní úloha |
Tělesná výchova | Atletika | Běh – krátká/dlouhá trať (300 metrů) | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně/venku (podle počasí), v pátek chodíme cvičit ven. |
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
Zhodnocení školy v přírodě. : Budulínek - nacvičování pohádky. |
Marie Prouzová:
Skupinové aktivity zaměřené na zhodnocení školy v přírodě. : Děti nacvičují pohádku, umí text přečíst. |
|
Workshop v AJ |
Art: Mandala Music: Playing instruments Maths: Multiplication |
Using a chalk to create a mandala on a pavement. Singing and playing instruments. Multiplication up to 6 x 10. |