Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | INTRODUCTION TO HS1 | UNIT1 - UČ - str.2-5, PS - str. 2 | |
Český jazyk |
Třídní pravidla Sluchové a zrakové rozlišování Uvolňovací cviky Správný úchop pera, správné sezení při psaní Samohlásky - čtení, psaní Příběhy k písmenům - poslech |
Upevňování třídních pravidel - Při práci myslíme na opičky, žirafu, mravence, mývala, lenochoda a slona Jazykové hry, rytmizace, uvolňovací cviky Práce s ranní zprávou Sdílení v ranním kruhu, reflexe v závěrečném kruhu První sebehodnocení Čtení a psaní písmen A, E, I, O, U Vyvození písmena Y |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Člověk a práce |
Modelování Stříhání, lepení |
Příprava pomůcek (stále s sebou nůžky a lepidlo) Bezpečné, přesné stříhání a lepení Modelování z chlupatých drátků Úklid pracovního místa |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Člověk a svět |
Každý jsme jiný S každým máme něco společného |
Čím se lidé odlišují? Všímáme si očí, vlasů, pleti nebo dovedností. Co můžeme mít společného? Všímáme si našich zájmů, chutí, výšky,... |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Matematika |
Počítání do 6 Počet a rytmus Čtení číslic 1, 2, 3, 4, 5 |
Určujeme počet v množině do 6. Zajímá nás počet a rytmus (stavby z kostek, krokování, vytleskávání). Sčítáme dohromady, rozdělujeme. Čteme číslice 1, 2, 3, 4, 5. |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Tělesná výchova | Závod Olympijský běh | Běh Kamýkem |
Čtvrtek 23.9., 8:45-10:00 Prosíme o cvičební úbor na ven. |
Výtvarná výchova |
Kresba sám/sama sebe Malba pozadí |
Kresba postavy dvěma voskovkami Malba vodovkami dvěma barvami |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |