Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
Třídní pravidla Sluchové a zrakové rozlišování Uvolňovací cviky Správný úchop pera, správné sezení při psaní Samohlásky - čtení, psaní Příběhy k písmenům - poslech |
Vyvozování a upevňování třídních pravidel (pomocí vlastností zvířat) Jazykové hry, rytmizace, uvolňovací cviky Práce s ranní zprávou Sdílení v ranním kruhu Čtení a psaní písmen A, E, I Vyvození písmen O, U, Y |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Člověk a práce |
Modelování Stříhání, lepení |
Příprava pomůcek (stále s sebou nůžky a lepidlo) Bezpečné, přesné stříhání a lepení Modelování z modelíny Úklid pracovního místa |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Člověk a svět |
Co dělají ve škole žáci Jak to vypadá ve třídě |
Rozlišení, co dělají žáci při hodině a co o přestávce Ve třídě - orientace v prostoru (vpředu, vzadu, vlevo, vpravo) |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Matematika |
Počítání do 6 Počet a rytmus Orientace v prostoru Čtení číslic 1, 2, 3 |
Určujeme počet v množině do 6. Zajímá nás počet a rytmus (stavby z kostek, krokování, vytleskávání). Orientace v prostoru (bludiště, směr nahoru, dolů, řádek, sloupec) Sčítáme dohromady. Čteme číslice 1, 2, 3. |
Projekt "Jsem školák" - práce v centrech aktivit |
Tělesná výchova |
Závodivé hry, přeběhy Cvičení na koordinaci pohybu |
Bezpečný pohyb v tělocvičně a na hřišti Cvičení ve cvičebním úboru |