Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Evropský den jazyků – jaké jazyky známé, jaká slovíčka umíme, proč se učíme anglicky Happy House 1 - Opakování postav z minulé hodiny, seznámení s myškami (Ruby, Spike), What's your name?, Come in!, Hello!/Goodbye! |
Učebnice, str. 6 Pracovní sešit, str. 3 |
|
Český jazyk |
Sluchové a zrakové rozlišování Uvolňovací cviky Správný úchop pera, správné sezení při psaní Samohlásky - čtení, psaní Souhlásky - M, T Příběhy k písmenům - poslech |
Jazykové hry, rytmizace, uvolňovací cviky Práce s ranní zprávou Sdílení v ranním kruhu, reflexe v závěrečném kruhu Čtení a psaní písmen A, E, I, Y, O, U Vyvození písmen M, T |
|
Člověk a svět | Všímáme si pocitů druhých |
Jak to vypadá, když cítíme radost, vztek, smutek, strach? Práce s emočními kartami |
|
Matematika |
Počítání do 6 Počet a rytmus Čtení číslic 1 - 6 |
Určujeme počet v množině do 6. Zajímá nás počet a rytmus (stavby z kostek, házení kostkou, krokování). Sčítáme dohromady, rozdělujeme. Čteme číslice 1 - 6. |
|
Tělesná výchova |
Kooperační hry Pohyb venku |
Hry v týmu Cvičení na koordinaci pohybů |
TV ve čtvrtek venku - prosíme o oděv a obutí na ven. |