Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Passive voice - different tenses, modals, Unusual hotels Kenneth Arnold: unit 4 pg 52 teenagers and money |
Ladislava Valečková:
SB - p. 57-59 WB - p. 44-47 Kenneth Arnold: unit 4 pg 52 teenagers and money |
|
Český jazyk | Práce s textem- česká poezie 2.poloviny 20.stol. |
Textová návaznost, orientace v textu, kompozice básně - Karel Kryl |
|
Chemie | Elektrolýza | Princip děje,diskuse | |
Člověk a společnost | Protektorát Čechy a Morava | Dokončíme konečně 2. světovou válku a zaměříme se na dění přímo v Čechách skrze informace o protektorátu a jeho vývoji. | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Kristýna Jakešová:
Einheit 4: Meine Woche Viera Lukáčová: L7: Opakování lekce |
Kristýna Jakešová:
Začínáme novou lekci, popisujeme svůj týden, časujeme modální sloveso können. Viera Lukáčová: Zopakujeme si klíčová témata lekce, test z této lekce psát nebudeme. |
|
Fyzika | Var | Princip tohoto jevu,diskuse | |
Matematika |
Matematické minimum. Opakování na PZ. |
Opakování zákl. matematických vědomostí. Konstrukční úlohy. |
|
Přírodopis | horninový cyklus, horniny | horniny podle vzniku, horninový cyklus | |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Běh terénem. Vytrvalost. Jakub Cupal: atletika |
Zora Houdková:
Běh 700m- Kamýk. Měření času. Jakub Cupal: 2 |
Jakub Cupal:
cvičíme na hřišti ve sportovním. Ne v civilu!!! |
Výtvarná výchova | Perspektiva | Pomůcky: tužka, černý fix | |
Zeměpis | Průmysl | Po dokončení zemědělství začneme další část spjatou s hospodářstvím a to je průmysl. Připomeneme si hos. sektory a skrze ně si lokalizujeme průmyslová centra. |