Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Dana Kuchaříková:
Present simple Months of the year Dates : Birthday in Britain; Mickey, Millie and Mut : Unit 1 p.17 Science and Maths time |
Dana Kuchaříková:
Slovní zásoba U1 -B Přítomný čas prostý měsíce v roce Data : Čtení; Poslech + slovní zásoba 1C; present simple - procvičování. U 11-13, PS 8-9 : Unit 1 p.17 Science and Maths time |
|
Český jazyk |
Opakování a procvičování mluvnice Lit. báje, mýty a pověsti sloh, komunikace- popis |
Pracuje s rozvrstvením národ. jazyka,s cv. v prac. sešitě,opakuje mluvnici. Lv. procv. čtení s poroz. dle textu v čítance Sloh- ústně i pís. procv. popis osoby |
Zpracovává libovolnou přečtenou knihu jako čtenářský deník, termín je po týdnu podzimních prázdnin od počátku září. |
Člověk a společnost | Pravěk |
Nezapomeňte si přinést knihy o Pravěku. Nezapomeňte se zapsat na referáty. |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L0: Číslovky | Procvičíme si konverzačními hrami již známá témata a přidáme novou slovní zásobu - číslovky. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Conversaciones cortas, los números hasta 31, los meses | Trabajo en parejas y grupos pequeños, trabajo en cuaderno de ejercicios | |
Fyzika | Síla - gravitační síla, gravitační pole | Měření síly | |
Hudební výchova | Hudební nástroje v lidové hudbě - dudácká kapela. | Seznámíme se s lidovou hudbou západní části ČR: charakteristika, nástroje dudácké kapely, zpěv písně s dudáckou prodlevou. | Hudební výrazové prostředky - prověření znalostí |
Matematika | Desetinná čísla - úvod | Seznámení s desetinným číslem, vyjádření části celku, zaokrouhlování, číselné osy. |
DDU : učebnice strana 30 cvičení 25 učebnice strana 32 cvičení 32, 33, 34 |
My ve světě | Typy osobnosti | V tomto týdnu se naučíme rozlišovat jednotlivé typy osobností. Budeme diskutovat o výhodách a nevýhodách jednotlivých typů. | |
Přírodopis | Buňka | Již známe, jaké jsou základní podmínky života i čím se život vyznačuje. V tomto týdnu se již budeme zabývat základními stavebními kameny všech živých organismů - buňkami. Naučíme se rozlišit mezi bakteriální, živočišnou a rostlinnou buňkou. Dále si vysvětlíme, jak jsou buňky stavěny uvnitř, a základy jejich fungování. Také se naučíme používat mikroskop a vhlédneme do mikroskopického světa. | |
Tělesná výchova | Atletika, hry, gymnastika | + |
8-12 cvicime v tělocvičně, 12-16.30 cvicime na hřišti, Sportovní oblečení a obuv. Do tělocvičny pouze v salove obuvi se světlou podrazkou. Černá podrazka barvi podlahu. |
Výtvarná výchova | Podzimní plody | Kresba inkoustem podle modelu |
Pomůcky: - šípková větvička - ostatní pomůcky zajistí vyučující |
Zeměpis | zeměpisná síť, poloha | video, globus, atlas, pracovní list |