Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
Dates; Seasons Dana Kuchaříková: Ordinal numbers Present simple Months |
:
Čtení a psaní dat; Roční období + měsíce Dana Kuchaříková: Slovní zásoba U1-A,B Řadové číslovky Přítomný prostý čas Měsíce v roce |
Dana Kuchaříková:
Čtvrtek - test na řadové číslovky |
Český jazyk |
Ml:Rozvrstevní národ. jazyka,pravopis Sl.Popis postavy Lv. :Příběhy z dávných dob |
Ml:vyhledává v textu rozdíly mezi spis. a nesp. češtinou, píše správně česky Sl.:Popis pohádkové postavy : vodník Lv: Pracuje s textem, vyhledává klíčová slova |
|
Člověk a společnost |
Den české státnosti - dokončení Pravěk |
- práce v centrech aktivit | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L0: Barvy | Naučíme se, jak se jmenují jednotlivé barvy v němčině. Procvičíme, co už známe a zahrajeme si konverzační hry. |
Naše učebna je nově i na google classroom, přihlašte se pod kódem: nibapdn. 5minutovka na dny v týdnu v pátek. Opravná 5minutovka na pozdravy v pondělí. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Unidad 1, el verbo, ser, las nacionalidades, practica del verbo llamarse, ser | Conversaciones cortas, trabajo en el cuaderno de ejercicios | |
Hudební výchova | Hudební výrazové prostředky. |
Charakteristika a význam jednotlivých hudebně výrazových prostředků, jejich funkce v hudbě. Metody: diskuse, pěvecké činnosti, poslechové činnosti. |
Napíšeme 5minutovku |
Matematika | Pravoúhlá soustava souřadnic, souhrnné opakování 5. ročník | DDU - pracovní sešit strana 35 a 36 |
Ve středu 6.10. - písemná práce na výpočet: obvod + obsah - čtverec + obdélník |
My ve světě | Sociální sítě | Přesuneme se na pole velmi aktuální a to je téma sociálních sítí. Ukážeme si možná rizika, která pramení z jejich nadměrného užívání. | |
Přírodopis |
Podmínky a projevy života na Zemi Potravní pyramida |
V minulém týdnu žáci skupinovou prací vytvářeli vlastní test na procvičení nabytých znalostí z tématu Podmínky a projevy života na Zemi. V tomto týdnu nás tedy čeká test vytvořený z nejlepších otázek žáků. Dalším tématem budou základní vztahy živých organismů v přírodě. Budeme vytvářet potravní pyramidu formou koláže. |
|
Tělesná výchova | Atletika, hry | * | Oblečení : bunda, tepláky, šortky, triko, ksiltovku, láhev s vodou, ručník, obuv na hřiště. |
Výtvarná výchova | Asambláž |
- dokončení práce z poslední lekce Asambláž (z francouzského assemblage) je výtvarná technika, která dává dvojrozměrnému obrazu třetí, prostorovou dimenzi. Dalo by se říci, že je třírozměrnou obdobou koláže. Byla vynalezena dadaisty. Používají ji i surrealisté Plocha obrazu není pojednána pouze malířsky, ale jsou na ní navíc různými technologickými postupy fixovány další předměty nebo jejich části, např. lisováním, vázáním, svářením, nýtováním. My jsme zvolili členění plochy pomocí provázku. |
Pomůcky: - igelit na lavici - temperové barvy - paleta na míchání barev - nádoba na vodu |
Zeměpis | vesmír - hodnocení; globus | hra, test; video, model |