Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Future tenses, past tenses Kateryna Boldyrieva: Future. Kids |
Ladislava Valečková:
TB - p. 7,8 WB -p. 3,4 Kateryna Boldyrieva: Using of will and to be going to |
|
Český jazyk |
Petra Kohoutová:
M: Věta jednoduchá - opakování Eva Cupalová: LV: Od pohádky po komiks Žák převypráví pohádku klasickou na umělou (moderní) |
Petra Kohoutová:
M: Větné členy, grafické znázornění věty jednoduché Eva Cupalová: KSV: Žák sestaví osnovu vypravování. Při tvorbě vypravování dodržuje uspořádání: úvod - zápletka - vyvrcholení - rozuzlení. Správně používá přímou řeč. Usiluje o dějové napětí (užití sloves v čase přítomném). |
Petra Kohoutová:
23. 9.: pravopisné cvičení - s/z/vz 26. 9.: testík - věta jednočlenná, dvojčlenná, větný ekvivalent |
Člověk a společnost | Novověk | osvícenství | |
Člověk a svět práce | Výběr SŠ a povolání | Jak si vybrat SŠ či budoucí povolání | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L0: Reiseecke | Společně zkontrolujeme práci z minulého týdne a zaměříme se na vazbu "es gibt" a její použití v praxi. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Repaso - la familia, preposiciones, actividades cotidianas | trabajod e grupo, parejas | |
My ve světě | Média | Tištěná média | |
Výtvarná výchova | Výzdoba | tvorba výzdoby školy - barevné závěsy | |
Zeměpis | Evropa | Povrch, přírodní krajiny |