Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | UNIT 7 | Projděte si slovní zásobu dané lekce "UNIT 7" (rodina, popis osob, např: "He´s thin. She´s short"). Přečtěte si úvodní článek. V pracovním sešitě úvodní stranu dané lekce (UNIT 7). | |
Český jazyk | podstatná jména, pády |
Nejprve se podívej, jak umí pádové otázky Hurvínek. https://www.youtube.com/watch?v=aKtAX_wDL-c Připrav si 14 čistých kartiček. Na kartičky si napiš čísla od 1 do 7 (každé číslo na jednu kartičku). Podívej se na str. 90 v učebnici a na další kartičky si napiš pádové otázky (budeš mít tedy 7 kartiček s čísly a 7 kartiček s otázkami: Kdo, co? Koho, čeho? atd.). Nauč se pádové otázky zpaměti. Zahraj si se sourozencem nebo rodičem pádové pexeso. Hra kolíčkovaná https://www.skolazvesela.cz/wp-content/uploads/2019/01/koleckaPJ.pdf Pokud můžeš, vystřihni si karty s kolečky a dávej kolíček ke správnému pádu podstatného jména na kartě. Piš do ČŠ cv. 12 z učebnice str.94, příbuzná slova podtrhni stejnou pastelkou, str.99, cv.29 a str. 103 cv.15 a 16 V PS vypracuj cv. 7 na str.24 |
|
Člověk a svět | Části kvetoucích rostlin |
a) podzemní části rostlin - kořen, poznáváme různé druhy kořenů b) nadzemní části rostlin -stonek učebnice str. 50,51 PS str. 49 Nakresli na papír 2 rostliny s dřevnatým a 2 s dužnatým stonkem. |
|
Matematika |
OPAKOVÁNÍ A PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Cíl: Žák opakuje již naučené učivo. Žák písemně násobí trojmístné číslo. |
učebnice str. 81 cv. 4 (napiš do modrého sešitu) pracovní sešit str. 27 cv. 12, 13, 14, 15 str. 28 cv. 2, 3, 4 str. 29 cv. 7 |