Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
What´s in your bedroom? Send a picture of your room. Do all the exercises chapter/file 6 in your Activity book. : My room : Pets : Procvičování slovíček 6.lekce |
:
What´s in your bedroom? Draw a picture of your room and write what is in there. You can label/označit/ the furniture or write the sentences. Send me the picture of your room with description to: koskova@zsangel.cz Do all the exercises chapter/file 6 in your Activity book. : Viz. Poznámka, kde je odkaz na pracovní list pro tento týden. : Revise the words : https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/pets 2 Do online worksheet: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Pets/Pets_(Listen_and_choose)_ss63093zb - check the answers Extra:https://www.youtube.com/watch?v=BgHNbUD_Uz0 : Zvu Vás do Google učebny! Přihlaš se na školní email, měla by ti přijít pozvánka a nebo se poohlédni po učebně a zadej pro první vstup kód třídy: 3dqspwg See you in the Classroom! :) Ms Zdenka |
:
Hello everybody! Těším se na obrázky vašich pokojů s popisem (picture of your room with description). Zašlete na: koskova@zsangel.cz Udělejte si všechna cvičení lekce 6 v pracovním sešitě. : https://uloz.to/file/TNQVgUlU1MnT/3d-jpg |
Český jazyk |
JV - procvičování vyjmenovaných slov slovesa - osoba, číslo SV/KV - e-mail LV - čtení s porozuměním |
JV - učebnice str. 98, cv.25,26,27- přepsat do ČŠ PS str. 12, cv.1 PS str. 13, celé cv. 3 PS str. 14, cv.4,5 SV/KV - přečti si žlutou tabulku v učebnici na str. 98, PS str. 11, cv.6 Na adresu smatanova@zsangel.cz mi napiš e-mail jakou knihu nyní čteš a co se ti v ní nejvíce líbí. |
Těším se na tvé e-maily. |
Člověk a svět | Živé organizmy, rostliny |
Podívej se do učebnice na str. 36 - Život v přírodě, živé organizmy. Udělej si zápis na papír: Nadpis "Živé organismy" a pod to nakresli tři obrázky (houbu, rostlinu, živočicha) a napiš HOUBA, ROSTLINA, ŽIVOČICH plus přidej název, pokud ho víš. Herbář - květiny na jaře - utrhni na procházce, na zahradě několik rostlin (alespoň 3 rostliny nejlépe i s kořenem) - zkus zjistit, jak se jmenují (encyklopedie, internet, rodič, prarodič...) - rostlinu dej mezi dva listy papíru či noviny a dej lisovat mezi dvě či více knih (nejlépe papír občas vyměň), je také dobré květinu omýt, je-li špinavá od hlíny a nechat trochu oschnout - po týdnu zkus zkontrolovat, zda je rostlina suchá, poté ji nalep (páskou) na papír (záleží, jestli si založíš herbář - sešit, nebo budeš rostliny lepit na jednotlivé listy papíru |
|
Matematika |
ČÍSELNÝ VÝRAZ A KROKOVÁNÍ Cíl: Žák vyjádří krokování pomocí číselného zápisu. Žák opakuje již naučené učivo. |
učebnice str. 69 - růžový rámeček, cv. 1, 2, 3 str. 70 cv. 4 pracovní sešit str. 15 cv. 1, 2, 3 str. 16 cv. 4, 5 online procvičování: matika.in umimematiku.cz pro rychlíky: učebnice str. 69 cv. 4 HRA Vezmi si dvě kostky, hoď jednou i druhou. Hozená čísla vynásob a výsledek si zkontroluj v násobkové tabulce. Opakuj. |