Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
A dangerous situation Natural disasters Past tenses |
Slovní zásoba U3-A,B A dangerous situation - práce s textem přírodní katastrofy Minulé časy - prostý a průběhový |
|
Český jazyk |
Slovesa Rod činný x trpný |
Slovesa Rod činný x trpný |
Pátek - pravopisné cvičení |
Člověk a společnost | Středověk | Poslední Přemyslovci, Lucemburkové | pátek - test: proměny venkova, vznik měst |
Člověk a svět práce | Luštěniny | Zpracování luštěnin, jejich výživová hodnota. Fazolový a cizrnový salát, hummus. | Přineste si nejlépe tři malé krabičky. |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L2.2: Was ist in Alicias Schultasche? | Co má Alicia ve školním batohu? Gramatika - sloveso haben, použití neurčitého členu ve 1. a 4. pádě. | V pátek 5minutovka ze slovíček, ze str. 60 a 61. |
Fyzika | Síla | Stabilita - druhy rovnovážné polohy - pokusné určování | Ve středu si každý přinese 1 víčko od plastové lahve, kousek modelíny ( stačí kulička o průměru 2cm, nebo jiná modelovací hmota), nůžky, kružítko, fixy. |
Matematika |
Zlomky Shodnost |
Dělení zlomků, zavedení pojmu racionální číslo, početní operace s rac. čísly Věty o shodnosti trojúhelníků a jejich využití k hledání shod. trojúhelníků bez konstrukce |
|
My ve světě | Šikana | definice šikany, fyzická a verbální šikana, fáze šikany | |
Přírodopis | Obojživelníci |
V tomto týdnu se zaměříme na vnitřní stavbu těla obojživelníků. Budeme pracovat s textem v učebnici a zapíšeme si do sešitu vše důležité. Následně se naučíme poznávat nejběžnější zástupce obojživelníků. |
|
Tělesná výchova | šplh tyč / lano, basketbal, florbal | 1 | opět cely týden v tělocvičně, šortky, triko, sportovní obuv, bez šperků a žvýkaček! |
Výtvarná výchova | Malba/kresba podle reality | - | |
Zeměpis | Dokončení Andských států, poté začneme s Laplatskými státy | práce s textem a obrázky, výklad |