Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Revision past simple vs past continuous Reading Directions - asking for directiong (intro Unit 10) |
- | |
Český jazyk |
JV: podmět několikanásobný, shoda přísudku s podmětem, několikanásobný přísudek, podstatná jména pomnožná LV: čtení s porozuměním KSV: popis pracovního postupu |
V pátek 14.4. jsme dokončili PS 1.díl (žlutý). | |
Člověk a svět |
Přír - opakování Zem - opakování Děj - opakování |
Protož bude většina dětí ze třídy na příjímacích zkouškách, budeme v ČaSu jen opakovat. |
Projekt do přírodopisu - vytvořit ve skupině (nebo samostatně) plakát na zadané přírodní společenstvo - informace, obrázky (jací živočichové zde žijí, rostliny atd..) Projekt bude na známky - výsledkem bude velký plakát, který vystavíme. Termín odevzdání: DO 9.5. (děti si téma již zvolily). Přírodní společenstva - lesy, louky a pastviny, vody a mokřady...atd. |
Matematika |
A: číselná osa, zlomek/desetinné číslo G: úhel |
v pátek 14.4. hotovo do s. 18/4 (+ uč.s.69/8,9) - staveniště | Děti budou potřebovat úhloměr. |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
GREEN reading review, full speaking test KET : Red group: |
Kenneth Arnold:
GREEN reading review, full speaking test KET : Reading, writing and speaking projdeme si společně průběh dne D :) |
:
Pošleme vám tento týden instrukce k ostré Cambridge zkoušce 27. 4. |