Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7 - tento týden se zaměříme na rozvoj mluvení a psaní v kontextu popisu osob a zvířat a na procvičení nové slovní zásoby. |
Popis osoby a zvířat, popis obrazů, psaní anglického emailu, jazykové hry zaměřené na slovní zásobu. UČ - str. 51-53 PS - str. 66-68 |
|
Český jazyk |
Slovní druhy : Opakování Přídavná jména (jaký, který, čí) Číslovky- vyjádření počtu číslovkou. UČ. S. 124 - 127 Rostlinná. |
PO: Z minulého týdne nedokončeno : Skladební dvojice UČ: s.121 Souvětí a zápIs. Slovní druh, který bývá v každé větě. UČ s. 121- 122. ÚT - PÁ UČ. s.124 Rostlinná UČ. s. 125 - přídavná jména, skloňování UČ. s.127- vyhledávání přídavných jmen. PS Rostlinná - pokračování: PS s. 24-25 -hledání přídavných jmen a číslovek s.25/10-12. |
VE STŘEDU 11.5. EKOLOGICKÝ PROGRAM EVVO Bližší info na TS. |
Člověk a práce | Moje oblíbené zvíře : kresba, koláž. |
POKRAČOVÁNÍ : Žáci si zvolí- vyberou zvíře ,které zná ze svého okolí. Kresba vodovými barvami. |
|
Člověk a svět |
Ájin zpravodaj. Opakování život v přírodě. |
Pracujeme v PS s. 56-57. Práce ve dvojicích, znám odpovědi anebo vyhledám v učebnici. Žáci se naučí rozlišovat rostliny ze svého okolí podle částí těla, zařadí do skupin. vysvětlí ve skupině rozdíl mezi bylinami a dřevinami. |
|
Matematika |
Síť krychle, zaokrouhlování. Nové učivo: dělení se zbytkem. |
Řešíme slovní úlohy: PS s. 34/5- dokončujeme z min. týdne. Procvičíme indické násobení PS s. 34/6,šipky 34/7 PS s. 35/2,5 UČ.87/5 Vysvětlíme si dělení se zbytkem: PS s.36/1,2. |
|
Tělesná výchova |
PO: Plavání Út: Překážkový běh v lese |
Plaveme a procvičujeme obratnost na přírodních překážkách. | |
Výtvarná výchova | Kresba oblíbeného zvířete. |
Dokončení z předchozí hodiny. Žák si zvolí zvíře, které zná např. z domova nebo svého okolí. |