Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7 - seznámení s novou slovní zásobou - popis vzhledu a následné procvičování, aktivity zaměřené na mluvení a psaní |
Poslech a čtení příběhu, jazykové hry, popis spolužáka a členů rodiny UČ - str. 49-50 PS - str. 63-65 |
|
Český jazyk |
JV: Časování sloves, určování mluvnických kategorií: osoba, číslo a čas. Skladební dvojice - základní. KV,SV : Pranostiky, přísloví, rébusy. LV: Filipová dobrodružství. |
Pondělí: Opakování vyjmenovaných slov od B-Z, slova příbuzná. Podstatná jména, určování kategorií : rod, číslo a pád. UČ. s. 115/23,24- tajenka - souvislost s tématem kapitoly( nedokončeno v pátek. ÚT: opakování na písemnou práci. UČ 117/1 do sešitu ČJ - Š Řešení různých úkolů, cvičení. ST: Písemná práce ČT: UČ. 117,řešení rébusů,119/8, časování sloves, společná četba. PÁ: PS 20/3,4. Společné čtení : Filipová dobrodružství. |
Středa : 27.4. písemná práce |
Člověk a práce | Moje oblíbené zvíře : kresba, koláž. |
Žáci si zvolí- vyberou zvíře ,které zná ze svého okolí. Kresba vodovými barvami. |
|
Člověk a svět |
ČT : Nové učivo : Čím se živí živočichové. Rozdělení : masožravec, všežravec, býložravec. |
Shrnutí opakovaného učiva :Písemná práce : Symboly počasí, co patří do živé a neživé přírody. Podmínky života. Kvetoucí a nekvetoucí rostliny, obiloviny, pícniny atd. PS ( s.46,47,49). |
PO : Písemná práce |
Matematika |
Jehlan a kužel. Poškozený účet. Krokování a číselný výraz. Opakování. |
OKRUHY na pís. práci : Sčítání a odčítání pod sebou. Násobení pod sebou. Indické násobení. Slovní úloha. Stovková tabulka. G: Opisování kružnic s daným poloměrem. |
ÚTERÝ : 26.4. Písemná práce. |
Tělesná výchova |
PO : Plavání ÚT: Cvičení na školním hřišti, umělý povrch, běh 50 m. |
Procvičování obratnosti , běhu na školním hřišti. Běh 50m na čas. |
|
Výtvarná výchova | Kresba oblíbeného zvířete. | Žák si zvolí zvíře, které zná např. z domova nebo svého okolí. |