Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Tento týden dokončujeme Unit 5 a připravujeme se na test z lekce. |
Souhrnná cvičení zaměřená na procvičení látky psaním, mluvením a poslechem. PS - str. 50, 97 |
Tento týden píšeme ve čtvrtek test z Unit 5. |
Český jazyk |
JV: Opakování VS B-Z, rozdíly a odlišnosti. Zdůvodnění pravopisu i/y po obojetných souhláskách. Skloňování PJ, určování rod, číslo a pád. KV,SV: Přihláška a vyplnění LV: Ukázka a čtení z knížek. Čtenářská dílna. |
Opakujeme vyjmenovaná slova. Zdůvodňujeme pravopis ,i/y po obojetných souhláskách. Určujeme u PJ rod, živ. a neživ., číslo a pád. procvičujeme pádové otázky. Učíme se vyplňovat přihlášky. PO- Pá: PS s. 10-14. UČ. -písemně do ČJ-Š s. 95/17 96/21, 98/25 Ústně s.100/1-6 Práce s PL- úkoly. |
POKRAČUJEME ve čtenářské dílně. Děti si do školy přinesou knihu, kterou právě čtou. |
Člověk a práce |
Projekt : Božena Němcová. Ilustrace k povídce, knížce. |
Koláž : knížka a ilustrace. | |
Člověk a svět | Jednotky SI - dokončení, čím můžeme měřit délku , hmotnost, čas, objem. | Ukázky měřidel : délky, času, hmotnosti, času a objemu. | Děti si můžou do školy přinést další pomůcky - měřidla délky, hmotnosti a objemu. V minulých hod. jsme měli ukázky různých měřidel času( hodiny , stopky ,přesýpací hodiny atd.). |
Matematika |
Běžné násobení trojmístného čísla Krokování |
PS s.12,13,14,15 - celé, s. 16/5 Násobíme trojciferná čísla, řešíme příklady pomocí šipek, hledáme více řešení. Vracíme neposedy zpět. Hledáme trojúhelníky a tvoříme obrazce. Odčítáme pod sebou trojciferná čísla. |
Na příští týden( od 21.3) si děti přinesou na hodiny matematiky kružítko. |
Tělesná výchova |
PO: Plavání ÚT : Cvičení na šk. zahradě |
Procvičování obratnosti, běh - 50 m | Děti si přinesou cv. oblečení na hřiště a ponechají v šatně. |
Výtvarná výchova |
Vzpomínky na návštěvu v ZOO. Zvířata v ZOO. |
Zvířata v ZOO. |