Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 6: lesson 5, 6 | Poslech, komunikační hry, psaní a čtení, vybarvování, procvičování probraného učiva. | |
Český jazyk |
PREZENČNÍ VÝUKA JV: Pokračujeme : Učebnice : Na rybách s.109-111. KV,SV : Vypravování podle obrázkové osnovy. Psaní vzkazů různým způsobem . Psaní v Písance č.3 LV: Čtení s porozuměním. |
Pokračujeme : Na rybách s.109-111. podstatná jména, slovesa, abeceda, slova lichotivá a hanlivá. KV,SV : Vypravujeme podle obrázkové osnovy. Píšeme vzkaz různým způsobem ( SMS, písemný vzkaz apod.). LV: Čteme as porozuměním : Voda : otázky a odpovědi. PS s. 30 - 31 Písanka s. 28-29. |
PREZENČNÍ VÝUKA Děti si přinesou do školy učebnici, pracovní sešit a písanku č.3 |
Člověk a práce |
Vycházka k vodní nádrží. Pozorování vody v přírodě. |
Zdroje vody, přírodní a zdroje vyrobené člověkem. Kresby a záznamy z přírody. | |
Člověk a svět |
Voda, vodní zdroje, rozdíly: Přehrada, rybník, řeka ,jezero. |
Pracujeme s nákresem : Koloběh vody. Představujeme si různé zdroje vody. Seznamujeme se s pojmy : podzemní voda, říčky, koryto, bystřina, pitná voda, voda užitková. Pracujeme s IT. Záznamy. |
Učebnice s. 52-54. Děti si přinesou zpět do školy učebnici a sešit ČaS. |
Hudební výchova | Poslech CD : B. Smetana : Vltava (voda). | Poslechneme si jen část skladby B. Smetany : Vltava. | |
Matematika |
Násobilka 8. Násobky 8. Chyby v příkladech. prostředí Hejného : Sčítací trojúhelník. PS - 12-13. Geoboard. Pracujeme s deskou. |
Násobilka 8. Doplňování násobků. Opravujeme chyby. Hrajeme hry, řešíme rébusy a cvičení od s- 11/4 12 -13. Opakování PS s.52 - 53. Geoboard. Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky. Geoboard -sestavujeme obrazce na geoboardu pomocí gumiček. Představivost. |
Děti si přinesou všechny pomůcky na matematiku. |
Tělesná výchova |
Pobyt venku - zahrada, cviky na zahradě, procházky. |
Podle počasí budeme cvičit na zahradě: panáka, rozcvičky, přelézání . Vycházky do lesa. |
Nechte dětem v šatně sportovní oblečení na venek. |
Výtvarná výchova |
Téma : Voda. Kreslíme svou představu o vodě. Koloběh vody. |
Kreslíme vodu , využijeme vodové barvy, tempery. |