Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 5: mini testík (vypracuj do 26. 3.) + procvičování At home |
ČTVRTEK ONLINE: procvičování slovní zásoby a gramatiky z unit 5 (poslech, hry, komunikace v AJ) téma: At home učebnice str. 48 - 49 - poslech, hra, kreslení |
Procvičování AJ - online prostředí v Google Classroom v záložce Anglický jazyk. V pondělí 22. 3. zaslán minitestík - vypracuj do 26. 3! |
Český jazyk |
Můj domácí mazlíček JV: abeceda, podstatná jména a spojky. KV,SV: psaní v písance, psaní a přepis vět. LV : čtení v čítance aPL. |
PO UČ Návrat 93/17 S.94- článek : Domácí mazlíček: slova citově zabarvená. GC-Kvízy. ÚT PS s.22/1,2.Přepis vět. Společné čtení- hlasitost, plynulost, čtení předložek se slovem dohromady. GC-společné sdílení k procvičování. ST UČ. 96/6,7,8 -slovesa-úvod. Procvičování podstatných jmen a spojek. nahraď obrázky slovy, doplň správně u,ú,ů. Hledej co osoby, zvířata a věci dělají. ČT UČ. s.97-procvičujeme slovesa. Dokončujeme věty správným tvarem slova. Písanka s.24 PÁ UČ. s.98/11,12 Písanka s.25 Procvičování na online wordwoll. |
Opakuj si na www.gramar.in/cs/ Nezapomeň dočíst další knížku, udělej zápis do čten. deníku do konce března. |
Člověk a svět |
Věci, o kterých se těžko mluví - dokončení projektu. Jízdní kolo. |
Prvouka s. 50-51 Motorová a nemotorová vozidla, řidič, chodec. Bezpečnost, opatření. |
Připomínám : Výzvu : JARO, do půlky dubna. Přepošlu PL k jaru. V GC vysvětlím. |
Matematika |
Hledáme názvy osad Matematická prostředí Myslím si číslo, mince, doplňování větší a menší. Násobilka 1-6. |
PO - PS s.43/3 44/1,2 opakování násobilky.+ a - do 100. samostatně 43/4 ÚT PS s.44/4 45/2,3,4 opakování násobků, přepis a výpočet příkladů do 100. Opakujeme a online wordwoll ST: 44/ spirála ,představíme si nápady k řešení,45/4 -kontrola PÁ : Opakujeme v PS od s.46/1-5 GC: Společné opakování online wordwoll. |
Procvičujte násobky a násobilku 1-6. Pro dobrovolníky https://www.matika.in/cs/,vyber si prostředí, které si potřebuješ opakovat. |