Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Dana Kuchaříková:
Have got - questions School subjects Revision of U3 Petra Kučerová: Unit 3 Otázka s Have got poslech, procvičování |
Dana Kuchaříková:
Have got - procvičování otázek Školní předměty Opakování učiva 3. lekce Petra Kučerová: Práce s učebnicí a cvičebnicí |
|
Český jazyk |
JV: Opakujeme, docvičujeme, procvičujeme - učebnice do str. 59 - výběr cvičení - PS do str. 39 - diktáty - pětiminutovky |
LV: Pohádky z cizích zemí - literární žánr pohádky - atributy pohádky - skupinová práce |
KSV: - sms zpráva - přihláška Uzavíráme klasifikaci |
Člověk a práce | Volby | příprava učebny |
čtvrtek pátek - první dvě VH je matematika - náhradní prostory - 3. a 4. VH - cestopisná beseda KC 12 |
Člověk a svět |
D + Př: Kreativní partnerství - Skoky v čase - setkání s umělcem Honzou - dokončení návrhů pomůcek - organizace prvního natáčecího dne - čtvrtek 3 VH |
Z: - cestopisná beseda s Tomášem Kubešem - Asie - fascinující exotika - KC 12 Jordana Jovkova - pátek 10:30 - vybíráme 80,- Kč |
|
Matematika |
G: Ojem a povrch krychle a kvádru, kostra tělesa |
Stavby kvádru a krychle z pěnových krychlí Vyvození vzorečků pro objem a povrch kvádru a krychle |
středa 25.1. - test na pamětné a písemné + a - desetinných čísel čtvrtek 26.1. - matematika není (kreat. partnerství) pátek 27.1. matematika - 1. a 2. vyuč. h. |
My ve světě | Výtvarná výchova |
Dokončení afrických masek - šepsované plátno |
- viz Vv |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
Brusleni (7E, 9CE, 5C), gymnastika, posilovna, hry Petra Kučerová: švihej - výzva - nácvik míčové hry |
Jakub Cupal:
1 Petra Kučerová: ve čt spojeno s p.uč. Cupalem |
Jakub Cupal:
Bruslení - 5C, 7E, 9CE všichni ostatní tělocvična - ve sportovním oblečení a obuvi. Hřiště uzavřeno do 15.3.2023 dle provozního řádu. |
Výtvarná výchova | Africké masky |
- portrét - malba na šepsované plátno - dokončení projektu |
úterý pátek - první dvě VH je matematika - náhradní prostory - 3. a 4. VH - cestopisná beseda KC 12 |