Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Mr Jolly’s shop str. 32+33, 34 -orientace v obrázku, "Put your finger on...", What’s Lily/Dan pointing at? -práce ve dvojicích, ve skupině - čtení WB 12/3 - spoj a doplň chybějící písmeno na začátku slova WB pg 14 Is it a ..? Yes, it is. No. it isn’t. No. It isn’t a (object). It’s a (object) (Guess my number hra -celá třída) |
Mr Jolly’s shop str. 32+33, 34 -orientace v obrázku, "Put your finger on...", What’s Lily/Dan pointing at? -práce ve dvojicích, ve skupině - čtení WB 12/3 - spoj a doplň chybějící písmeno na začátku slova WB pg 14 Is it a ..? Yes, it is. No. it isn’t. No. It isn’t a (object). It’s a (object) (Guess my number hra -celá třída) |
Na každý pátek donést knížku a sešit na Independent reading (děti ji dostaly ve škole 11.9.). |
Český jazyk |
JV: Procházka lesem 24-27 -opakování významu slov, slova nadřazená/podřazená -antonyma a synonyma PS 15+16 KV,SV : nácvik psacího písma - písanka 8-13 LV: čtení deníků a čtení čítanky |
JV: Procházka lesem 24-27 -opakování významu slov, slova nadřazená/podřazená -antonyma a synonyma PS 15+16 KV,SV : nácvik psacího písma - písanka 8-13 LV: čtení deníků a čtení čítanky |
|
Člověk a svět |
V městském bytě před 100 lety Na městské ulici před 100 lety |
Čteme v učebnici. Povídáme si, porovnáváme naši dobu s dobou před 100 lety. Vyprávíme si příběhy. porovnáváme. Co bylo dříve v kuchyni jiné? Některé věci se mění, jiné zůstávají stejné. jak se lidé dříve oblékali? |
Tento týden píšeme opakovací test. |
Matematika |
Rytmus tvarů a barev Počítáme do 27 |
Rytmus tvarů a barev Počítáme do 27. -opakujeme krokování -doplníme rytmus -doplň +, - -doplň sčítací tabulku -vyřeš pavučiny |
Tento týden píšeme opakovací test. |
Tělesná výchova |
Běh na krátkou trať. Orientační běh. Míčové hry. Kotoul vpřed, skoky snožmo. |
Běh na krátkou trať. Orientační běh. Míčové hry. Kotoul vpřed, skoky snožmo. |
Na TV děti potřebují oblečení a obuv do tělocvičny i na ven/dle počasí/. |
Výběrový seminář |
Čtení s porozuměním - Staré pověsti české O Karlu IV. |
Čtení s porozuměním - Staré pověsti české O Karlu IV. -nácvik čtení šeptem -čtení ve dvojici, sledování textu - střídání se po 2 větách/odstavci.... -hledání odpovědí na otázky v textu -kresba z pověsti: název, kresba, zapsání neznámých slov pomocí bublin nebo obrázku s vysvětlivkou, případně opsání části z přečteného textu -videoukázka -PL k pověsti - vyhledej odpovědi v textu |
|
Workshop v AJ |
HV: tanec "scarf dancing" - společně a pak jednotlivé skupinky dětí VV: tvoření obrazců z podzimních listů - inspirace: mandaly, zvířaty, šipky apod. M sčítání a odčítání čísel, geometrie v rovině a prostoru PV: Kooperace. Přijme roli ve skupině, dovede prosadit vlastní nápad, přijmout nápady ostatních - společná práce na podzimním tvoření z listů venku. |
HV: tanec "scarf dancing" - společně a pak jednotlivé skupinky dětí VV: tvoření obrazců z podzimních listů - inspirace: mandaly, zvířaty, šipky apod. M sčítání a odčítání čísel, geometrie v rovině a prostoru PV: Kooperace. Přijme roli ve skupině, dovede prosadit vlastní nápad, přijmout nápady ostatních - společná práce na podzimním tvoření z listů venku. |