Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Josef Vůjta:
Google Dokument Ladislava Valečková: Unit 6 - Dad at the sports centre - I like/I love/I don't like ....-Ing, He/she likes....-Ing/ doesn't like ....-Ing, days in the week Kristýna Jakešová: Unit 6 - Dad at the sports centre |
Josef Vůjta:
Žáci dostali zadání domácího projektu do emailu. Zpracovávají téma Moje jarní prázdniny. Ladislava Valečková: Uč. - str. 40,41,42 Ps. - str. 51-54 Kristýna Jakešová: I like/I love/I don't like ....-Ing, He/she likes....-Ing/ doesn't like ....-Ing, days in the week speaking in pairs - U 41/42, PS 52-54 |
Josef Vůjta:
Poslat domácí projekt do neděle 23.2. 2025 |
Český jazyk |
JV: Vzory středního a ženského rodu - psaní i/y v koncovkách Vzory mužského rodu (pán, hrad, muž, stroj, předseda, soudce) - třídění slov, psaní i/y v koncovkách Věta jednoduchá a souvětí KV/SV: Modelové situace Medailonek osobnosti |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov středního a ženského rodu. Žák/yně třídí slova podle vzorů pán, hrad, muž, stroj a správně určuje i/y v koncovkách. Žák/yně se seznámí se skloňováním vzorů předseda a soudce. Třídí slova. Žák/yně pozná větu jednoduchou a souvětí. Spojí jednoduché věty do souvětí pomocí spojovacích výrazů. Žák/yně v týmu zahraje scénku, ve které cvičí vhodné řešení konfliktní situace. Formuluje radu, doporučení. Žák/yně graficky zpracuje medailonek o sobě. Zařadí svůj medailonek do galerie třídy. |
Čtenářský deník - knihy ze žánru DOBRODRUŽNÁ LITERATURA - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 27.2. Připomínám zápis z kulturní akce, který je možno odevzdat kdykoliv. Stačí jeden do konce roku. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Práce v CA - Pro sebe - pro nás ŠKOLNÍ DRUŽINA - Páteční vaření odkládáme z důvodu nemoci paní asistentky. V páteční družině (asi 7.3.) navštívíme kuchyňku a vyzkoušíme si výrobu sushi. Prosím, aby děti, které budou chtít vařit a budou ve družince v čase 12-14h, donesly svoji oblíbenou sushi náplň. |
Člověk a práce | Pravidla pro pobyt na školní zahradě |
Očekávané výstupy: Žák/yně v minitýmu vytvoří ke svému pravidlu jednoduchý symbol - ikonu. Pracuje na papíře nebo vytváří dokument v Google prostředí. |
Práce v CA - Pro sebe - pro nás |
Člověk a svět |
D: České království za vlády Přemyslovců Z: Reliéf ČR Zeměpisné pojmy užívané v mapách k popisu reliéfu krajiny. P: Neživá příroda - skupenství |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Seznámí se s králem Václavem II. a Václavem III. Vysvětlí co znamená sousloví vymřeli po meči nebo po přeslici. Z: Žák/yně vytváří na společné mapě reliéf ČR tak, aby co nejlépe odpovídal skutečnosti. Pojmenovává pohoří ČR. Žák/yně se seznámí s pojmy v mapách, vysvětlí pojem vlastními slovy. Použije známé i nové pojmy ve vlastní mapě svých pocitů. P: Žák/yně udělá zápis do sešitu na téma Skupenství. Vysvětlí pojmy tání, tuhnutí, vypařování a zkapalnění. |
Čtvrtek 27.2. minitestík Přemyslovští králové (uč. dějepisu str. 28-30) Práce v CA - Pro sebe - pro nás |
Matematika |
A: Zlomky G: Trojúhelník rovnoramenný a rovnostranný |
A: Žák/yně zapíše část z celku zlomkem. Žák/yně řeší úlohy se zlomky. uč. str. 56-59 (vybraná cvičení), PS str. 7/1,2, str.8 G: Žák/yně modeluje pomocí dřívek rovnoramenný, rovnostranný trojúhelník. Žák/yně umí vysvětlit, co je rovnostranný, rovnoramenný trojúhelník, vysvětlí pojmy ramena a základna. Žák/yně určí obsah trojúhelníku v kachlíkách. uč. str. 48/1,2, uč. str. 55/14 |
středa 26.2. - samostatná práce na známky - malá a velká násobilka (něco podobného jako v PS 2.díl str. 4/2. |
My ve světě |
Pravidla pro pobyt na školní zahradě Mapa mých pocitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně si v minitýmu vybere místo na školní zahradě, k němuž zformuluje pravidlo bezpečného chování. Graficky jej zpracuje. Žák/yně pracuje s knížkou Mapy mých pocitů. Žák/yně nakreslí vlastní mapu svých pocitů. Zanese do ní zážitky, potřeby, emoce a zeměpisné pojmy. Žák/yně komentuje svou mapu, povídá si o své mapě s druhými dětmi. |
Práce v CA - Pro sebe - pro nás |
Tělesná výchova |
Pohybové hry venku - rozvoj postřehu Procházka s obrázkem Skok přes kozu |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní pohybových aktivit venku. Žák/yně přeskočí s odrazem přes kozu. |
Úterý - TV venku - oblečení a obuv na ven Čtvrtek - TV v tělocvičně - oblečení i boty vhodné do tělocvičny |
Výtvarná výchova |
Mapy mých pocitů - knížka ilustrátorky Bimby Landmann Vlastní mapa mých pocitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s autorkou knížky a s knížkou samotnou. Všímá si detailů v mapách v knize. Porovnává, co zažil/a také a co ne. Žák/yně nakreslí pastelkami vlastní mapu svých pocitů. Do mapy zaznamená zážitky, potřeby a emoce, které prožívá. Žák/yně do mapy zanese i zeměpisné pojmy užívané v mapách. |
Práce v CA - Pro sebe - pro nás |