Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
pololetní prázdniny Ladislava Valečková: X |
Kristýna Jakešová:
pololetní prázdniny Ladislava Valečková: X |
|
Český jazyk |
JV: Vzory středního a ženského rodu - třídění slov, psaní i/y v koncovkách Vzory mužského rodu KV/SV: Sebehodnocení naplánovaných a zrealizovaných CA o ČR |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov středního a ženského rodu. KV/SV: Písemné sebehodnocení pomocí reflektivních karet |
Pondělí 27.1. - pololetní prověrka pro děti, které chyběly: stavba slova (kořen, předponová a příponová část), příbuzná slova, slovní druhy, psaní i/y uprostřed slov (vyjmenovaná slova, tvrdé a měkké slabiky), psaní vlastních jmen, psaní slabik s ě, psaní předpon a předložek, mluvnické kategorie podstatných jmen (pád, číslo, rod), spisovná čeština, vzory středního rodu, psaní i/y v koncovkách podstatných jmen středního rodu Čtvrtek 30.1. - předání pololetního vysvědčení Čtenářský deník - v lednu a únoru čteme knihy ze žánru DOBRODRUŽNÁ LITERATURA - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 27.2. Připomínám zápis z kulturní akce, který je možno odevzdat kdykoliv. Stačí jeden do konce roku. Práce v CA - Česká republika - úkoly do CA vytvořeny dětskými minitýmy - dokončení Ve středu 5.2. - Večírek s CA s dětmi a rodiči na oslavu pololetí od 17:15 do 18:15 |
Člověk a práce | Plastická mapa ČR |
Očekávané výstupy: Žák/yně v týmu spolupracuje na výrobě plastické mapy ČR. Lepí proužky novinového papíru zředěným lepidlem do mapy tak, aby vznikla pohoří ČR na společné mapě. |
Dokončení práce v CA o ČR |
Člověk a svět |
D: České království za vlády Přemyslovců Z: Kraje ČR - prezentace plakátů ve dvojicích, tvorba plastické mapy ČR P: Změny v přírodě v zimě, problematika globálního oteplování |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Seznámí se s králem Přemyslem Otakarem I., svatou Anežkou Českou. Vysvětlí, co znamená Zlatá bula sicilská. Z: Žák/yně ve dvojici představí informace z plakátu o zvoleném kraji. Řídí se zadanými kritérii. Žák/yně pozorně naslouchá prezentaci jiných dětí, zapisuje si zajímavosti, ocenění a otázky pro prezentující. Žák/yně vytváří na společné mapě reliéf ČR tak, aby co nejlépe odpovídal skutečnosti. Pojmenovává pohoří ČR. P: Žák/yně popíše změny v přírodě v souvislosti se změnou počasí. Žák/yně zhlédne video na téma globální oteplování. Diskutuje o tématu. Přemýšlí o své ekologické stopě na planetě. |
Práce v CA - Česká republika - dokončení Čtvrtek 30.1. Minitestík Přemyslovská knížata, Život v Čechách před tisíci lety (uč. Vlastivěda, str. 21-26) |
Hudební výchova | Píseň Andělé strážní - příprava na večírek |
Očekávané výstupy: Žák/yně umí slova písně Andělé strážní. Žák/yně zpívá píseň Andělé strážní bez opory textu. Žák/yně rytmicky doprovází píseň na Orffovy hudební nástroje. |
|
Matematika | A: Rovnice |
Žák/yně řeší jednu zvířátkovou/číselnou rovnici o dvou maskách/neznámých. Žák/yně řeší soustavu dvou zvířátkových/číselných rovnic o dvou maskách/neznámých. uč. 44/2,3, uč. 45/6,7, uč. 46/11,12,14, uč. 47/16 PS 31/9, PS 40/10 |
středa 29.1. - test na násobení a dělení čísel zakončených nulami pátek 31.1. pololetní volno |
My ve světě | Písemné sebehodnocení 1. pololetí |
Očekávané výstupy: Žák/yně napíše písemné sebehodnocení své práce a chování za 1. pololetí. |
|
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Šplh na tyči |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně šplhá na tyči. |
Úterý 11:15 - 12:00 poslední lekce plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Děkujeme. Čtvrtek - TV v tělocvičně |